//

imessage backup in pdf?

imessage backup in pdf? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Ik zit hier met de iphone 5s van mijn vader die in september overleden is. Een ander familielid gaat hem verder gebruiken, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-01-19, 10:55
luttigol luttigol is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 22
Standaard imessage backup in pdf?

Hallo iedereen

Ik zit hier met de iphone 5s van mijn vader die in september overleden is.

Een ander familielid gaat hem verder gebruiken, maar nu wou ik graag vanalles van de iphone bewaren.
Foto's enzo zijn uiteraard geen probleem, die staan al netjes op mijn harde schijf.

Maar is er een mogelijkheid om al zijn berichten op mijn laptop te bewaren? En dan bedoel ik in een bestand dat op laptop kan gelezen worden (pdf, doc, txt, ...)

Thanks alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-01-19, 11:28
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Toevallig ben ik met hetzelfde vraagje bezig. In het verleden heb ik hiervoor een aantal malen CopyTrans Contacts gebruikt. Ziet er misschien niet zo modern uit, maar werkt prima en je kunt naar verschillende formaten exporteren (Word, Pdf, Html ..) en de uitput file is overzichtelijk. Echter hebben ze nu bij de nieuwe versie de demo versie beperkt tot 200 berichten per gesprek dat je kan exporteren. En dus als je meer dan 200 berichten in 1 gesprek heb en je wenst dat als 1 gesprek te bewaren dient men te betalen. Binnen de gesprekken kan men wel de berichten afzonderlijk selecteren en dus als het voor eenmalig gebruik is, kun je misschien met wat puzzelwerk het toch klaren met de demo versie door een gesprek op te splitsen in verschillende delen. Omdat ik voor de moment een paar gesprekken wens te bewaren met een paar duizend berichten, en de aankoop van Copytrans wat duur vindt ben ik op zoek naar een alternatief.

Mvg, Vic
  #3  
Oud 20-01-19, 09:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Allereerst sterkte met het verwerken van het verlies van je vader.

De PC/Mac App iMazing kan je waarschijnlijk helpen om die herinneringen blijvend te bewaren:

https://imazing.com/transfer-iphone-...es-to-computer
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 21-01-19, 09:57
luttigol luttigol is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 22
Standaard

Bedankt voor de reacties.

Ik probeer het eens uit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
(technische) Verschillen iTunes backup vs. iCloud backup? ballegooier iPhone algemeen 4 12-09-13 21:26
iMessage alex1301 iPhone algemeen 1 19-07-12 19:22
Windows: Verschil tussen backup en backup philippefeij iTunes 2 28-12-11 19:04
Oude backup zit virus in. Hoe notes en contacten overzetten zonder backup restore? Timmehhh iPhone algemeen 22 24-12-11 20:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:07.