//

Luisteren podcast werkt niet meer (iPhone 7)

Luisteren podcast werkt niet meer (iPhone 7) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik luister graag en veelvuldig naar podcasts. Sinds een aantal werken werkt dit niet meer op mijn iPhone. Het probleem is dat zonder dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-01-19, 16:23
markhes markhes is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2019
Berichten: 1
Standaard Luisteren podcast werkt niet meer (iPhone 7)

Ik luister graag en veelvuldig naar podcasts. Sinds een aantal werken werkt dit niet meer op mijn iPhone. Het probleem is dat zonder dat ik iets aanraak de podcast naar een volgende aflevering gaat, stopt, het tempo sneller of langzamer gaat ed. Hier is geen patroon in te ontdekken. Soms werkt het wel even goed, maar vroeg of laat gebeurt er iets ongewenst. Als ik zonder koptelefoon luister lijkt de storingsgevoeligheid minder.

Ik heb al verschillende maatregelen geprobeerd, helaas zonder succes:
- afleveringen gedownload;
- diverse podcast players gebruikt;
- ander hoesje gekocht (dacht dat zonder etui de iPhone wellicht zou reageren op beweging oid, ondanks scherm blokkeren);
- verschillende instellingen met Siri ed uitgeprobeerd;
- op het web vind ik helaas geen relevante info.

Als iemand een goede suggestie heeft ben ik zeer dankbaar, ben erg gehecht aan het luisteren naar podcasts.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
afspelen, iphone7, podcast, schermbeveiliging



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Podcast downloaden /afspelen werkt niet ballegooier iPhone algemeen 2 17-09-11 16:46
scrubben werkt niet podcast richard250 iPhone algemeen 0 29-08-10 20:00
Na downloaden podcast werkt iPod app niet meer. Tjebbier iPhone Apps 5 22-06-10 20:18
Muziek: automatisch stoppen na 1 podcast werkt niet?! ihpone Muziek, foto & video 0 28-11-08 21:50
Video: video podcast werkt niet sausje Muziek, foto & video 4 23-08-08 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:10.