Eglobalcentral Wel of niet bestellen?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste (mede)Apple liefhebbers, Voor mij is het a2104 model van de iphone XR en XSMAX met twee fysieke simkaarten echt een uitkomst. Alleen een bemachtigen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eglobalcentral Wel of niet bestellen??
Beste (mede)Apple liefhebbers,
Voor mij is het a2104 model van de iphone XR en XSMAX met twee fysieke simkaarten echt een uitkomst. Alleen een bemachtigen is nog een dingetje. Ik twijfel om een te bestellen @ eglobalcentral.nl ! Wat zouden jullie doen? Is it worth the risk? Ik heb gezien dat een mede forumlid er een heeft besteld @Dual-sim.nl maar als ik hun voorraad conctreel staat alles op 0. Dus ik durf sowieso niet daar te bstellen. Ik hoor jullie mening(en) graag! Gr, M |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestellen iphone 5s vs | marcodevries | Koopinformatie USA | 3 | 23-12-13 12:52 |
Vodafone: iPhone 5 64GB versie niet te bestellen | psvu2 | Vodafone | 3 | 27-09-12 08:28 |
iPhone 4 bestellen | Keen | Vodafone | 0 | 17-12-11 19:37 |
Iphone 4 bestellen. | juuldeman | iPhone algemeen | 2 | 18-09-10 13:20 |
iPhone niet bestellen via website T-Mobile!!! | iWhiz | Koopinformatie Nederland | 9 | 20-08-08 14:58 |
|
|