Kleine letters bij marktplaats enz discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb een vraag ; Op diverse apps [ bv marktplaats, omroep Brabant en nog een paar ] heb ik hele kleine letters ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kleine letters bij marktplaats enz
Hallo allemaal
Ik heb een vraag ; Op diverse apps [ bv marktplaats, omroep Brabant en nog een paar ] heb ik hele kleine letters ondanks dat ik bij ''Toeganklijkheid'' de letter grootte op groter heb ingesteld. Ik heb nl ook een werktelefoon van Samsung en daar kan ik de letter grootte wel aanpassen van de zojuist benoemde apps Mijn privé telefoon is een iPhone XS en aangezien mijn ogen door de leeftijd achteruit gaan en ik nog geen zin heb om heel de dag met een leesbril op mijn neus te lopen graag wat tips aub Mvgr Willy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Een woord of een hele zin van hoofdletters naar kleine letters | Albert84 | iPhone algemeen | 5 | 24-05-18 23:41 |
Ik wil een toetsenbord met kleine letters | david78 | iPhone algemeen | 10 | 16-03-13 15:28 |
Nu.nl App met grote letters | Burç | iPhone Apps | 5 | 13-08-10 11:36 |
|
|