Help...simtray vast door Universal SIM discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag eindelijk mijn Universal SIM binnengekregen. Gelijk proberen met mijn KPN sim. Heel voorzichtig stukje afgeknipt en dunner gemaakt m.b.v. een stukje schuurpapier. Netjes met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help...simtray vast door Universal SIM
Vandaag eindelijk mijn Universal SIM binnengekregen. Gelijk proberen met mijn KPN sim.
Heel voorzichtig stukje afgeknipt en dunner gemaakt m.b.v. een stukje schuurpapier. Netjes met plakbandje in simtray gedaan en voorzichtig in de iPhone 3G gedaan. Ik hoefde niets eens hard te drukken. Helaas kreeg ik gelijk een simlock. Dus zou ik 'm er weer uit halen. Met geen mogelijk meer eruit te krijgen nu. De tray heb ik er een stukje uitgekregen, maar de sim en chip komen niet omhoog. Ik kan dus ook niet met een pincet of tangetje de sim er proberen uit te halen. Help....wat moet ik doen? Ik durf ook niet teveel kracht te zetten anders ben ik bang dat alles stuk gaat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je in amsterdan woont, kan je misschien naar tele-world gaan. daar hebben ze bij mij ook zo'n ding er uit gekregen.
maar het klopt, hij zit heel strak er in |
|
|||
|
|||
Ritje Amsterdam heb ik er wel voor over.
Voor de duidelijkheid nog een foto toegevoegd. |
|
||||
|
||||
zo te zien kan je met een heel dun tangetje er bij (moet je wel zo'n tangetje hebben.
anders inderdaad even nar amsterdam.
|
|||
|
|||
hier een link van de winkel.
misschien ff bellen om te kijken of ze tijd hebben TeleWorld Officieel Servicepoint van Nokia, Sony-Ericsson en Samsung - Amsterdam - Kinkerstraat 6 en bij mij was het wel een iets andere turbo sim. namelijk een hypersim, maar ik denk dat niet veel uitmaakt Laatst gewijzigd door slodo; 08-08-08 om 22:30. |
|
|||
|
|||
Met een paperclip ding in drukken en zorgen dat de tray+sim iets uitsteekt. Daarna met een stanleymesje zachtjes in de zijkant steken en met beleid, -ik herhaal: met beleid,- het geheel omhoog duwen.
Dit werkte bij mij zonder beschadigingen. Succes! Edit: Zie nu pas je foto : dat ziet er niet helemaal gezond uit. Klein tangetje of inderdaad een retourtje A'dam! Nog meer succes! |
|
||||
|
||||
Discussie verplaatst naar problemen.
|
|||
|
|||
Helaas had die zaak in Amsterdam de sim er niet goed uit kunnen krijgen 2 weken geleden. De tray was kapot gegaan. Deze wilde er ook niet meer uit met een paperclip. Na het plaatsen van een andere tray met de t-mobile simcard bleek dat deze ook niet meer te lezen was.
Het binnenwerk was waarschijnlijk ook beschadigd. Toen heb ik naar Belcompany gebracht voor reparatie. Vandaag eindelijk bericht...er ligt een compleet nieuwe iPhone klaar. Dus geen reparatiekosten....zojuist opgehaald. Is dit mazzel of niet? Ik ben ongelovelijk blij met de nieuwe iPhone. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wow je hebt zeker wel geluk dan.
Ik heb minder geluk. Door het vastzitten van mijn eerste yessim heb ik denk ik meer gesloopt dan de bedoeling was. Het lijkt wel of de simconnectoren verbogen/niet meer op hun plek zitten want hij maakt geen enkel contact meer met een simkaart. Heb het toestel nu bij een repairwinkel liggen en zij gaan de Iphone open maken en kijken of ze het spul kunnen buigen/terugzetten zodat hij het weer doet. Anders is mijn AT&T toestel een dure IPOD |
|
||||
|
||||
@knny Hoe is dit afgelopen??? was dit nog te repareren en zo ja WAAR?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Iphone 2g,3g,3gs Activeren in itunes met Universal Sim Spirit Edition (USS) NIEUW!!! | robkamstra | Unlock | 38 | 26-08-10 16:31 |
Simtray zit vast!! | tish-ie | iPhone algemeen | 5 | 04-11-09 14:33 |
Sim kaarthouder zit vast | username | iPhone algemeen | 25 | 07-09-09 18:47 |
iPhone 3G: Firmware 3.0 (Beta 1/2/3) Universal Sim unlock | mrgoodkat | Unlock | 0 | 15-04-09 14:17 |
Simtray voor 3G gezocht | Mwfadebeer | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 09-01-09 23:29 |
|
|