iPhone Scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) klopt het dat de iphone een rand om het beeld zelf heeft waar niks zit ? k was buiten en keek naar mn scherm en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone Scherm
klopt het dat de iphone een rand om het beeld zelf heeft waar niks zit ?
k was buiten en keek naar mn scherm en merkte dat die niet fullscreen was maar een leeg randjes eromheen had. als dit niet zo hoort bel ik gelijk apple op |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zit een klein randje van misschien 1mm wat verwaarloosbaar is.
kan je een screenshot laten zien? hoe kom jij aan die smileys???
|
||||
|
||||
Citaat:
Truckdriver, heb jij die niet dan? |
|
||||
|
||||
sorry voor off topic
dit is wat ik te zien krijg van smiley lijst ,gebruik safari als browser |
|
||||
|
||||
hahaha
|
|
|||
|
|||
hmm tis aardig breed bij mij.
alle iphones hebben dit? |
|
||||
|
||||
Hier is het ongeveer 5 pixels aan alle zijden (boven, onder, links en rechts) Voor zover ik dit goed kan zien/tellen
|
|
||||
|
||||
zou volgens mij toch niet mogen.kan je geen screenshot laten zien?
met die smileys lukt me weer niet direct natuurlijk |
|
|||
|
|||
oh oke dan klopt dat hier ook, wat stom eigenlijks
|
|
||||
|
||||
Tsja, als je goed kijkt heeft een normaal tft scherm dit ook, aangezien die een stuk groter zijn, vallen die paar pixels niet op
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
Retina scherm (iPhone 4) vs Normaal scherm (iPhone 3GS) | Yaratje | iPhone algemeen | 6 | 12-11-10 23:54 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
Plots vreemd scherm ipv "ontgrendel" scherm | BfromB | iPhone algemeen | 9 | 23-01-09 00:23 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
|
|