Langer opneemtijd Iphone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriendin van 82 heeft pas een Iphone 6 gekocht, ze is nu aan het leren hem te bedienen. Ze is dikwijls te laat met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Langer opneemtijd Iphone 6
Een vriendin van 82 heeft pas een Iphone 6 gekocht, ze is nu aan het leren hem te bedienen. Ze is dikwijls te laat met de telefoon opnemen, ik heb al op internet gezocht om de opneemtijd te verlengen maar kan niets vinden waar ik wat aan heb. Kan iemand mij vertellen hoe ik die tijd op 30 seconden zet ? Ze heeft een Telfort abonnement. MVG
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
voicemail uitzetten, is meestal de boosdoener op de iphone kan je dit niet instellen naar mijn weten
|
|
|||
|
|||
Hoe vaak je telefoon overgaat voordat ie naar voicemail gaat is een provider instelling.
Om hem langer over te laten gaan of de voicemail helemaal uit te schakelen kun je via de provider instellingen regelen. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor dit antwoord, we gaan de provider bellen. Mvg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s update duurt al langer dan uur. | FaustBella | iPhone algemeen | 1 | 14-02-16 12:30 |
Iphone 4 foto's duren langer | DHL | iPhone algemeen | 4 | 29-01-13 11:17 |
iPhone 4S langer mee na opladen in stopcontact? | Broes | iPhone algemeen | 10 | 20-11-12 20:12 |
België: Je iphone langer laten rinkelen ;). | apotheosis | Overige providers België | 0 | 29-11-10 19:59 |
iPhone 3G reageert niet langer (3.1.2) | ChiTheDesigner | iPhone algemeen | 3 | 27-01-10 14:15 |
|
|