//

iPhone XR snelladen via USB-C 61 W Power adapter van de Macbook Pro

iPhone XR snelladen via USB-C 61 W Power adapter van de Macbook Pro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik op mijn iPhone XR niet kan zien of die nu wel of niet SNEL oplaadt even de volgende vragen. Ik gebruik een Macbook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-04-19, 12:50
srna513006 srna513006 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2015
Locatie: Den Hoorn ZH bij Delft
Berichten: 6
Standaard iPhone XR snelladen via USB-C 61 W Power adapter van de Macbook Pro

Omdat ik op mijn iPhone XR niet kan zien of die nu wel of niet SNEL oplaadt even de volgende vragen.

Ik gebruik een Macbook Pro met 2x USB-C poorten en daarbij is een 61 W USB-C Power adapter meegeleverd.
Nu heb ik begrepen dat ik deze 61 W Power adapter ook voor het snelladen voor mijn iPhone XR kan gebruiken, correct?
Zo ja, dan kan ik echter de daarbij meegeleverde originele USB-C kabel niet voor het snel opladen van mijn XR gebruiken omdat die kabel 2x USB-C aansluitingen heeft en ik feitelijk een kabel moet gebruiken met 1x USB-C en 1x Lightning

Nu heb ik de volgende optie gebruikt en vraag mij af of het snelladen dan nog volledig wordt ondersteund.
Het laden functioneert daarmee wel prima maar nogmaals, ik kan niet zien of het snelladen ook volledig wordt ondersteund.

Zoals al beschreven, ik gebruik de Apple 61 W Power adapter, daarop sluit ik op de USB-C aansluiting een verloopkabel van USB-C naar USB-A aan. Op de USB-A aansluiting sluit ik een originele Apple kabel aan met 1x USB-A en 1x Lightning waarop dan mijn XR wordt aangesloten.

Mijn vraag is dus, ondersteund deze optie, verkoopkabel - Lightning kabel nog wel snelladen of moet ik inderdaad een originele Apple verkoopkabel 1x USB-C naar Lightning bestellen?

Ik hoop dat mijn vraag enigszins duidelijk overkomt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onderdeel macbook adapter laiset iPhone accessoires en onderdelen 1 29-08-18 15:43
power adapter en kabels van andere merken. hara_mo iPhone algemeen 2 04-07-15 16:45
Opgelet: iPhone 3G laden met iPad 10W USB Power Adapter mhoutman iPad algemeen 0 28-07-10 14:04
iPhone kopen in VS - juiste USB Power Adapter? edwinvanolst Koopinformatie USA 4 09-02-08 23:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.