Reparatie scherm Iphone XR discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Ik heb helaas onlangs mijn Iphone XR laten vallen waardoor er nu een aantal barstjes in mijn scherm zitten. De telefoon werkt wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reparatie scherm Iphone XR
Beste lezers,
Ik heb helaas onlangs mijn Iphone XR laten vallen waardoor er nu een aantal barstjes in mijn scherm zitten. De telefoon werkt wel gewoon maar ga het scherm laten vervangen in de Apple Store in Den Haag. Ik heb daar deze week om 10 uur een afspraak voor gemaakt. Ik heb 2 vragen: Als ik om 10 uur een afspraak heb, is het dan mogelijk dat de telefoon dezelfde dag gemaakt is of dat ik erop kan wachten ? Moeten de medewerkers van de Apple Store in mijn telefoon, ik bedoel moet ik ze mijn pincode geven om mijn scherm te ontgrendelen ? Alvast bedankt. Groeten, Bart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
laaste vraag Ja om alles op werking te controleren
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5 scherm zit los na reparatie!!!!!! | j0na5d3w1t | iPhone algemeen | 5 | 29-04-15 16:50 |
iPhone 4 scherm wit na reparatie | scout | iPhone algemeen | 3 | 14-09-14 14:16 |
|
|