//

Apps automatisch starten

Apps automatisch starten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik merk dat als ik in de auto stap soms spotify verbinding maakt en soms niet, voor mijn gevoel heeft dit te maken met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-03-19, 18:59
Martijn9999 Martijn9999 is offline
• iOS 12.1.4
 
Geregistreerd: Mar 2019
Berichten: 4
Standaard Apps automatisch starten

Hallo,

Ik merk dat als ik in de auto stap soms spotify verbinding maakt en soms niet, voor mijn gevoel heeft dit te maken met hoeveel apps ik na de laatste keer gebruik spotify heb geopend en dat spotify dan in een soort slaapstand wordt gezet, klopt dit? Hetzelfde geldt overigens voor flitsmeester. Beide apps mogen van mij actief blijven zodat deze gestart worden op het moment dat ik in de auto stap. Het is best vervelend want soms doet hij het dus wel en soms niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-03-19, 02:06
Dolphin Dolphin is offline
• iOS 14.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2019
Berichten: 4
Standaard

Spotify gebruik ik niet, maar Flitsmeister wel.

Als je wilt dat Flitsmeiser vanzelf 'aan' gaat, moet je dit in de settings van Flitsmeiser even aangeven. Verder moet je dan controleren of de app alle benodigde rechten heeft. Om goed te werken heeft Flitsmeiser lig toegang nodig tot je mobile data, je locatie en Beweging en conditie. Die laatste is nodig voor automatisch starten, omdat je daarmee Flitsmeister toegang geeft tot de bewegingssensor van de iPhone.
  #3  
Oud 07-04-19, 10:42
Martijn9999 Martijn9999 is offline
• iOS 12.1.4
 
Geregistreerd: Mar 2019
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor je reactie, de instellingen in Flitsmeister staan goed, daar ligt het niet aan. Het lijkt erop of de app in een soort ‘slaapstand’ gaat waardoor hij niet meer automatisch start. Hetzelfde geldt voor spotify
  #4  
Oud 08-04-19, 00:27
Dolphin Dolphin is offline
• iOS 14.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2019
Berichten: 4
Standaard

Zojuist van de website van Flitsmeister geplukt:

"Had/heb je problemen met automatisch starten/stoppen? Dit is opgelost sinds de iOS versie 12.2. Helaas gingen er bij Apple een aantal dingen fout waardoor apps op de achtergrond afgesloten werden. We hebben sinds het probleem direct contact opgenomen met Apple en nu hebben ze het opgelost in de iOS 12.2 versie. Daarna hebben we nog een aantal gebruikers gevraagd om het te testen, en het werkt weer."

Bron
  #5  
Oud 09-04-19, 21:21
Martijn9999 Martijn9999 is offline
• iOS 12.1.4
 
Geregistreerd: Mar 2019
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor je reactie.
Ik heb de update gedaan en ben benieuwd of het helpt
  #6  
Oud 06-05-19, 22:11
Martijn9999 Martijn9999 is offline
• iOS 12.1.4
 
Geregistreerd: Mar 2019
Berichten: 4
Standaard

Helaas heeft het niet geholpen.
Apps worden nog steeds in een sluimerstand geplaatst. Net ook even een test gedaan met de app van mijn ketel, op mijn thermostaat stond dat ik niet thuis was, normaal hij aan de hand van mijn telefoon zien of ik thuis ben, na het openen van de app gaf de thermostaat aan dat ik thuis was maar dat zou hij gewoon moeten doen als ik binnen kom zonder de app te activeren. Vervelend dit...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Siri Shortcuts automatisch starten callous iPhone Apps 2 13-11-19 15:54
Automatisch starten workouts john wings Apple Watch algemeen 12 16-11-18 19:18
Automatisch starten app bij connecten met auto Luuk91 iPhone Apps 4 26-02-13 08:28
automatisch starten ipod Jlensink iPhone algemeen 4 14-04-11 20:55
Automatisch opnieuw starten tbl iPhone algemeen 0 18-05-10 11:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.