tijdens gesprek als audio een ipad te kiezen - hoe verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort kan ik tijdens het gesprek als audio niet enkel de luidspreker kiezen, maar ook een ipad. Ook als deze ipad niet in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijdens gesprek als audio een ipad te kiezen - hoe verwijderen
Sinds kort kan ik tijdens het gesprek als audio niet enkel de luidspreker kiezen, maar ook een ipad. Ook als deze ipad niet in de buurt is.
Geen idee hoe het daar komt, maar iemand een idee hoe ik ervanaf kom? thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In je instellingen heb je een optie die heet: 'bel via ander apparaten'. Die optie moet je uitzetten.
Instellingen-Telefoon. Dan staat die optie in het rijtje.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bel je via Wi-Fi met je apparaten?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 07-05-19 om 11:07 ---------- En eventueel eens helemaal uitzetten of een soft reset? |
Labels |
iphone audio luidspreker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gesprek mislukt en geen gehoor tijdens gesprek | Guest-20191128132130 | iPhone algemeen | 3 | 21-03-14 16:42 |
Echo tijdens gesprek | Zorro123 | Base | 6 | 17-06-13 09:47 |
geen geluid tijdens gesprek | corne67 | iPhone algemeen | 0 | 01-06-12 17:20 |
Agenda raadplegen tijdens een gesprek | damnet | iPhone algemeen | 3 | 06-05-09 22:13 |
|
|