Bij "Gebruik geografische noorden" kompas vast discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn iPhone X de instelling van het kompas wijzig naar "Gebruik geografische noorden" (bedoeld voor navigatie apps), slaat het kompas vast op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bij "Gebruik geografische noorden" kompas vast
Als ik op mijn iPhone X de instelling van het kompas wijzig naar "Gebruik geografische noorden" (bedoeld voor navigatie apps), slaat het kompas vast op 359 graden en is dan dus niet meer te gebruiken. Met deze instelling uit, werkt het wel goed.
Ik gebruik geen hoesje met magneet, mocht dat een oorzaak kunnen zijn. Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
kompas |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: GPS/Kompas "slingert" tijdens vastleggen route | PentaxK7 | iPhone Navigatie | 0 | 14-04-16 21:42 |
iPhone-Kompas gebruik geografische noorden? | hot12345 | iPhone algemeen | 13 | 09-11-15 09:30 |
iOS 9 beta loopt vast bij "Schuif om bij te werken" | SangersiPad | iPhone algemeen | 40 | 19-09-15 22:03 |
iPod touch: Whatsapp installeren - ik loop vast bij vervangen van "documents + library" | BertF | Jailbreak | 2 | 29-10-13 17:19 |
2,8 GB "opslag" in gebruik door "berichten" | Ronikdus | iPhone algemeen | 8 | 23-10-13 22:40 |
|
|