WhatsApp geschiedenis van een contact overzetten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 5: Een contactpersoon heeft een ander nummer gekregen. Hoe kan ik de WhatsApp geschiedenis van van het oude nummer overzetten naar het nieuwe nummer? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WhatsApp geschiedenis van een contact overzetten.
iPhone 5:
Een contactpersoon heeft een ander nummer gekregen. Hoe kan ik de WhatsApp geschiedenis van van het oude nummer overzetten naar het nieuwe nummer? BvD Piedro
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij
Open het bewuste contact Klik boven in bij contactinformatie op bewerk Breng nieuw nummer bij mobiel in en bewaar. |
|
|||
|
|||
Is het nog gelukt, of zit ik hier voor de kat zijn xxx hulp te bieden.
|
|
|||
|
|||
Via "wijzig" rechtsboven het mobiele nummer van de contactpersoon gewijzigd. Helaas,
werd dit als een nieuw contact opgeslagen. Logische gedachtegang maar Apple denkt er kennelijk anders over Wat betreft "of zit ik hier voor de kat zijn xxx hulp te bieden." Op 26/09 's avonds afgereisd naar dochterlief en 27/09 op de kleinkinderen gepast. Vandaag andere dringende zaken afgehandeld. In elk geval bedankt voor de suggestie. |
|
|||
|
|||
Sorry,
Whatts App is soms Whatts crapp. |
|
|||
|
|||
Volgens mij moet jouw contact zijn/haar nieuwe nummer VIA WhatsApp omzetten.
Veel mensen kopen een nieuwe telefoon met nieuw nummer en nemen die "zo" in gebruik. En omdat WA werkt op nummer koppelt dit niet aan het bestaande contact. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp geschiedenis zoeken werkt niet meer na herinstallatie | Qonqueror | iPhone Apps | 0 | 24-07-17 12:17 |
Whatsapp-geschiedenis van Android naar iPhone, zonder computer? | heywoodu | iPhone algemeen | 0 | 11-01-16 21:11 |
Whatsapp chat-geschiedenis verstuurt niet | Sjappat | iPhone Apps | 0 | 02-06-15 10:45 |
overzetten whatsapp geschiedenis samsung naar iphone | applesjako | iPhone algemeen | 3 | 27-03-14 09:34 |
|
|