//

Aantal gigabites klopt niet waardoor iPhone vol lijkt

Aantal gigabites klopt niet waardoor iPhone vol lijkt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone SE geeft aan dat de opslag vol zit terwijl iTunes aangeeft dat er nog 5,7 gig vrij is. Terwijl er slechts 30 foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-09-19, 18:31
ptrvl ptrvl is offline
• iOS 12.4.1
 
Geregistreerd: Sep 2019
Berichten: 3
Standaard Aantal gigabites klopt niet waardoor iPhone vol lijkt

Mijn iPhone SE geeft aan dat de opslag vol zit terwijl iTunes aangeeft dat er nog 5,7 gig vrij is. Terwijl er slechts 30 foto's op mijn telefoon en in iCloud staan, en niets in recent verwijderd, zegt iPhone opslag op mijn telefoon mij dat er 3,73 gigabite aan foto's opgeslagen zijn. Omdat hij denkt dat hij vol zit kan ik niet zoveel meer mijn telefoon. Wat is hier aan de hand en hoe los ik dat op?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-19, 11:04
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

kijk eens onder instellingen /algemeen/iphone opslag daar staat ook bij wat iedere app gebruikt bv
Je kunt ook met bv 3 u tools ( gratis software voor windhoos ) clean garbage doen onder toolbox
  #3  
Oud 01-10-19, 17:41
ptrvl ptrvl is offline
• iOS 12.4.1
 
Geregistreerd: Sep 2019
Berichten: 3
Standaard

Daar vind ik de info 3,73 gig aan foto's. Ik kan 3 u tools niet in de app store vinden en weet niet wat je met windhoos bedoeld
  #4  
Oud 01-10-19, 19:30
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

3 u tools is gratis software voor windows (windhoos ) of te wel pc
en 3 u tools staat niet in de app store maar is software net als itunes om te gebruiken met je iphone
is dus GEEN app
  #5  
Oud 01-10-19, 21:48
ptrvl ptrvl is offline
• iOS 12.4.1
 
Geregistreerd: Sep 2019
Berichten: 3
Standaard

Ik heb een apple computer, dus heb daar jammergenoeg niet veel aan. Waarschijnlijk ken ik daarom de term windhoos niet

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 01-10-19 om 21:52 ----------

Heb ergens anders de tip van een harde reset gekregen in combinatie met terugzetten van mijn gegevens via cloud/tunes. Heeft heel veel ruimte gegeven. Heb ineens 6 gig vrij. Maar vreemd genoeg staat er nog steeds die 3,69 gig aan foto's op die ik in werkelijkheid nergens zie.
  #6  
Oud 02-10-19, 20:24
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Het zou kunnen zijn dat er fotodata op icloud is blijven hangen. Is mij een hele poos terug ook gebeurd. Data waar je niet bij kan als gewone gebruiker, maar toch op jouw icloud account staat. Hiervoor moet je contact opnemen met apple support. Voor meer informatie als je zin hebt kan je terugzoeken op mijn account hier. volgens mij heb ik het hele verhaal hier ooit beschreven.

Maar als je zelf geen foto's meer hebt staan, maar nog wel data in gebruik hebt (goed checken) dan is apple support waarschijnlijk de enige die je kan helpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Aantal gb Foto's/apps iTunes lijkt te hoog wayno Muziek, foto & video 1 10-11-14 23:41
Iphone 4S Lockscreen code klopt niet meer ,waardoor het nu is geblokkkeerd zsniper iPhone algemeen 6 05-10-13 22:26
Loader start niet op waardoor ik Cydia niet kan downloaden Mischa84 Jailbreak apps en thema's 2 06-02-11 15:24
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, shari iPhone algemeen 8 16-09-09 22:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:45.