herinneringen zou subtaken krijgen in ios13 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondanks update, diverse malen herstarten en het verwijderen en opnieuw installeren van de app zie ik geen enkele mogelijkheid om een subtaak te creëren...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
herinneringen zou subtaken krijgen in ios13
Ondanks update, diverse malen herstarten en het verwijderen en opnieuw installeren van de app zie ik geen enkele mogelijkheid om een subtaak te creëren
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien vanavond in 13.1.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja, en als je de iPad update naar 13.1 en de iPhone 6 kan daar niet in mee, ben je gewoon al je iCloud herinneringen kwijt op de iPhone. Heb nu andere app geïnstalleerd want ik vind het erg raar dat ze op de iphone niet meer getoond worden.
Daarnaast update de Apple 3 watch ook niet meer i.c.m.iPhone 6. Slechte ondersteuning!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Allemaal Unicorns emoji's tussen m'n gewone emoji's na update ios13 | Tommi12 | iPhone algemeen | 6 | 12-10-19 12:43 |
Iphone 6s blijft hangen na update ios13 | mac11 | iPhone algemeen | 0 | 23-09-19 20:43 |
Wanneer komt ios13 voor de iPad Pro?? | Hombra | iPad algemeen | 5 | 21-09-19 11:38 |
Herinneringen | Renevermeer | iPhone algemeen | 0 | 19-09-13 22:56 |
Herinneringen in iOS 5 | demstef | iPhone algemeen | 4 | 14-10-11 14:32 |
|
|