Iphone Camera Golvend beeld bij video discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Golvend beeld video opname’s iPhone XR en foto’s die hij niet altijd scherp stelt.... Ik zou bij het begin beginnen,het is begonnen bij mijn vorige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Camera Golvend beeld bij video
Golvend beeld video opname’s iPhone XR en foto’s die hij niet altijd scherp stelt....
Ik zou bij het begin beginnen,het is begonnen bij mijn vorige iPhone een 8 die na iets langer in bezit te hebben ook de bovenstaande problemen begon te krijgen! Deze toen 2x weg gebracht voor reparatie bij de media markt waar ik deze had gekocht,2x apparaat omgeruild voor een vervangend exemplaar en 3x keer geld terug omdat ik geen vertrouwen meer had in dat toestel. Maar des ondanks toch weer een iPhone gekocht maar nu een XR,en wat denk je binnen 2 maanden weer het zelfde probleem....weer weggebracht voor reparatie en gister opgehaald (het was een software probleem zeiden ze nu) het toestel aangezet zonder mijn reservekopie erop te zetten en wat denk je WEER EEN GOLVEND BEELD 😡😡😡ben er zo klaar mee.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn camera van de iphone 4s stelt niet meer scherp en het beeld bevriest | kroonsteencees | iPhone algemeen | 0 | 05-10-14 22:43 |
Na update 7.1 camera (video) donker beeld | ippi | iPhone algemeen | 6 | 16-03-14 20:32 |
Foto: Beeld van de camera staat stil | Arjo | Muziek, foto & video | 4 | 26-01-11 23:25 |
Camera geeft zwart beeld | Mypod | iPhone algemeen | 4 | 18-01-11 14:23 |
geen beeld op camera | hapemo | Archief | 3 | 17-08-09 12:03 |
|
|