Mobiele update mislukt na update ios13.1.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouwtje haar iPhone 7 geeft de fout mobiele update mislukt na de update 13.1.2. Wil dus zeggen geeft aan geen service. Ik heb er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiele update mislukt na update ios13.1.2
Mijn vrouwtje haar iPhone 7 geeft de fout mobiele update mislukt na de update 13.1.2.
Wil dus zeggen geeft aan geen service. Ik heb er een reserve copy van gemaakt via iTunes en geprobeerd te herstellen maar daar reageert iTunes zelfs niet op. Als ze haar iPhone opnieuw opstart werkt het weer even. Maar je weet nooit voor hoe lang. Kan ik proberen ios13.1.2 er opnieuw op te zetten? Heeft dit zin? En hoe? Of is het toch een hardware probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
is een bekend probleem bij de iphone 7 iPhone 7 bbpmu ‘no service’ je zou kunnen proberen om een ander toestel te krijgen bij apple
Maar ik had er hier ook 3 en zijn alles 3 niet vervangen door apple toen maar opgestuurd naar Cellfix en laten solderen |
|
|||
|
|||
Ik had al van dit probleem gelezen maar deze iPhone werkte tot voor de update normaal. Kan dit probleem door een update uitgelokt worden?
|
|
||||
|
||||
ja dat vind ik dus ook zo vaag ik had er ook 2 die werkte voor een update en na een update naar ios 12 ging het dus fout
of dit nu door de update kwam ? een hardware fout ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Allemaal Unicorns emoji's tussen m'n gewone emoji's na update ios13 | Tommi12 | iPhone algemeen | 6 | 12-10-19 12:43 |
Iphone 6s blijft hangen na update ios13 | mac11 | iPhone algemeen | 0 | 23-09-19 20:43 |
update mislukt | americo | iPhone algemeen | 16 | 01-03-11 23:35 |
update mislukt | paulinho | Archief | 1 | 20-08-08 10:43 |
Update mislukt? | Wolffy | Unlock [archief] | 9 | 16-12-07 16:51 |
|
|