//

Mail app eigenaardigheden sinds IOS 13

Mail app eigenaardigheden sinds IOS 13 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone X naar IOS 13.1.2 geüpdate en er zijn wat eigenaardigheden in de mail app: 1. Emails die ik verstuur vanaf mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-10-19, 15:42
goed5936 goed5936 is offline
• iOS 13.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Hillegom
Berichten: 3
Standaard Mail app eigenaardigheden sinds IOS 13

Ik heb mijn iPhone X naar IOS 13.1.2 geüpdate en er zijn wat eigenaardigheden in de mail app:

1. Emails die ik verstuur vanaf mijn iPhone verschijnen dubbel in mijn Verstuurd folder (met een minuut tijdsverschil). Emails die ik via mijn mailclient op de computer verstuur (zelfde mailaccount), verschijnen wel eenmalig in de Verstuurd folder op de iPhone.

2. Als ik een email als concept opsla, is deze niet meer terug te vinden in de conceptenfolder

3. Ik heb meerdere mailaccounts staan op mijn iPhone. Voorheen kon ik bij het schrijven van een nieuwe email kiezen vanaf welk mailaccount het verstuurd moet worden (bij Van: ). Ik zie deze optie helemaal niet meer staan.
Nu pakt ie alleen het als standaard ingestelde mailaccount.
Ik moet nu eerst naar de betreffende mailbox gaan en als ik dan een nieuwe mail maak, wordt het wel vanaf dat account verstuurd.

Wat gaat er mis, of zijn dat bugs?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-10-19, 08:22
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

1. Alle mail accounts verwijderen bij instellingen, iPhone herstarten en mail accounts opnieuw toevoegen.
2. Zie punt 1.
3. Als ik een nieuwe mail maak, zie ik de volgende velden:
  • Aan:
  • Kopie/Blind, Van: <naam mail account>
  • Onderwerp:
Als ik vervolgens op Kopie/Blind, Van: druk vouwt het uit elkaar en kan ik het Van: veld openen en kiezen uit de verschillende mail accounts die ik heb ingesteld.
Heb jij dit ook of ziet het er heel anders uit?
  #3  
Oud 11-10-19, 09:18
goed5936 goed5936 is offline
• iOS 13.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: Hillegom
Berichten: 3
Standaard

Vreemd, als ik vanuit een ander mailaccount een mail wil versturen, staat er wel: Kopie/Blind, Van:
Maar als ik dat vanuit mijn standaard mailaccount doe (mijn werkmail), dan staat er alleen: Kopie/Blinde kopie: (dus zonder Van: )


Kan me herinneren dat dat voor de update niet zo was.


1 van de mailaccounts is van onze basketbalvereniging, daar is opeens de Verstuurd folder weer weg....
Hie krijg ik die weer terug?


De betreffende mailaccounts maar even verwijderen en opnieuw toevoegen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sinds iOS 9 geen unread badges in mail app Senneke iPhone algemeen 8 24-10-15 00:27
IPad Air mail crasht sinds iOS 9.0.2 Translatoria iPad algemeen 0 19-10-15 17:49
Sinds 6.1 foute datum in mail app koekjedebij iPhone algemeen 12 02-02-13 14:38
Sinds iOS6 problemen met G-Mail wilvon iPhone Apps 7 23-09-12 12:22
iphone 3gs eigenaardigheden shao iPhone algemeen 11 30-08-09 22:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:56.