Iphone 11 pro batterij ( piekprestaties ) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb sinds 1 dag een gloednieuwe iphone 11 pro. deze draait op 13.2 nu is mijn batterij na 5h30 schermijd volledig plat ( ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 11 pro batterij ( piekprestaties )
Hoi
ik heb sinds 1 dag een gloednieuwe iphone 11 pro. deze draait op 13.2 nu is mijn batterij na 5h30 schermijd volledig plat ( whatsapp, en safari) ik vermoed dat dit niet normaal is? verder staat er bij batterij condities => piekprestatie iets heel anders dan wat ik van mogelijkheden op iculture tips zag https://www.iculture.nl/tips/conditie-batterij/ ik krijg gewoon een zin : ingebouwde dynamische software en hardware systemen helpen bij het tegengaan van prestatieproblemen die zich kunnen voortdoen naarmate de batterij van je iphone veroudert. ik zie dus niets of de batterij al dan niet normaal functioneert. is dit iets wat apple onlangs verandert heeft? of moet ik me toch zorgen maken? 5h is toch echt niet mogelijk voor een gloednieuwe 11 pro? gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Lijkt me niet...🤔
|
|
||||
|
||||
Backup maken naar icloud van enkel je contacten, notes, agenda ect ect maar geen volledige backup maken. Telefoon herstellen d.m.v. DFU en dan de telefoon installeren als nieuw. Vervolgens kan je contacten en dergelijke terugzetten.
Als het probleem dan nog bestaat, contact opnemen met Apple.
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb net een volledige reset gedaan via iTunes zonder reservekopie en ook daar krijg ik bij piek prestaties niet te lezen dat de batterij naar behoren werkt maar een melding : ingebouwde dynamische software en hardware systemen helpen bij het tegengaan van prestatieproblemen die zich kunnen voordoen naarmate de batterij van je iPhone chemisch veroudert.. dat lijkt me écht niet normaal. gr |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6 sluit af met > 20% batterij, geeft daarna aan dat batterij leeg is | Jiska1990 | iPhone algemeen | 3 | 23-02-18 11:05 |
Iphone 6S batterij percentage blijft hangen (nieuwe batterij ) | JeroenVS | iPhone algemeen | 2 | 05-01-18 20:13 |
Batterij iPhone 5 | CharlieCharlo | iPhone algemeen | 8 | 15-03-14 23:24 |
iphone batterij | frerodes | iPhone algemeen | 1 | 14-08-12 09:00 |
iPhone 4 batterij | ric12 | iPhone algemeen | 9 | 12-11-10 13:00 |
|
|