//

Iphone 11 pro batterij ( piekprestaties )

Iphone 11 pro batterij ( piekprestaties ) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb sinds 1 dag een gloednieuwe iphone 11 pro. deze draait op 13.2 nu is mijn batterij na 5h30 schermijd volledig plat ( ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-19, 12:15
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard Iphone 11 pro batterij ( piekprestaties )

Hoi

ik heb sinds 1 dag een gloednieuwe iphone 11 pro. deze draait op 13.2

nu is mijn batterij na 5h30 schermijd volledig plat ( whatsapp, en safari)
ik vermoed dat dit niet normaal is?

verder staat er bij batterij condities => piekprestatie iets heel anders dan wat ik van mogelijkheden op iculture tips zag https://www.iculture.nl/tips/conditie-batterij/

ik krijg gewoon een zin : ingebouwde dynamische software en hardware systemen helpen bij het tegengaan van prestatieproblemen die zich kunnen voortdoen naarmate de batterij van je iphone veroudert.

ik zie dus niets of de batterij al dan niet normaal functioneert. is dit iets wat apple onlangs verandert heeft?

of moet ik me toch zorgen maken? 5h is toch echt niet mogelijk voor een gloednieuwe 11 pro?

gr
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-19, 14:03
Wim_ Wim_ is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hageland Vl Brabant, BE
Berichten: 128
Standaard

Lijkt me niet...🤔
  #3  
Oud 03-11-19, 13:09
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Backup maken naar icloud van enkel je contacten, notes, agenda ect ect maar geen volledige backup maken. Telefoon herstellen d.m.v. DFU en dan de telefoon installeren als nieuw. Vervolgens kan je contacten en dergelijke terugzetten.

Als het probleem dan nog bestaat, contact opnemen met Apple.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #4  
Oud 04-11-19, 20:34
Sergiano Sergiano is offline
• iOS 14.3
• 10.2.1
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
Backup maken naar icloud van enkel je contacten, notes, agenda ect ect maar geen volledige backup maken. Telefoon herstellen d.m.v. DFU en dan de telefoon installeren als nieuw. Vervolgens kan je contacten en dergelijke terugzetten.

Als het probleem dan nog bestaat, contact opnemen met Apple.
Hi zeg je dat voor de batterij problemen , of voor die melding van die piek prestaties? zelf apple care weet niet wat daar normaal moet staan....

ik heb net een volledige reset gedaan via iTunes zonder reservekopie en ook daar krijg ik bij piek prestaties niet te lezen dat de batterij naar behoren werkt maar een melding : ingebouwde dynamische software en hardware systemen helpen bij het tegengaan van prestatieproblemen die zich kunnen voordoen naarmate de batterij van je iPhone chemisch veroudert..

dat lijkt me écht niet normaal.
gr
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 sluit af met > 20% batterij, geeft daarna aan dat batterij leeg is Jiska1990 iPhone algemeen 3 23-02-18 10:05
Iphone 6S batterij percentage blijft hangen (nieuwe batterij ) JeroenVS iPhone algemeen 2 05-01-18 19:13
Batterij iPhone 5 CharlieCharlo iPhone algemeen 8 15-03-14 22:24
iphone batterij frerodes iPhone algemeen 1 14-08-12 08:00
iPhone 4 batterij ric12 iPhone algemeen 9 12-11-10 12:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.