Zwart scherm Iphone X discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De achtergrond van mijn Iphone X is bij het openen van een bericht in Postbussen zwart en de letters wit. Eerst was de achtergrond wit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zwart scherm Iphone X
De achtergrond van mijn Iphone X is bij het openen van een bericht in Postbussen zwart en de letters wit. Eerst was de achtergrond wit en de tekst zwart. Hoe kan ik de oude situatie weer terugkrijgen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Over welke app heb je het?
(update je profiel ff trouwens...) |
|
|||
|
|||
Over Postbussen, waarin Alle inkomde, Gemarkeerd, Ongelezen enz staan
|
|
|||
|
|||
Bedoel je de Mail app?
|
|
|||
|
|||
Ja dat bedoel ik
|
|
|||
|
|||
Heb je misschien Dark Mode aanstaan?
(er vanuit gaande dat je iOS 13 hebt, maar je profiel is niet up-to-date ) |
|
|||
|
|||
De versie dik gebruik is 13.2.3. Waar kan ik zien of de Dark mode aanstaat?
|
|
|||
|
|||
Google eens op iPhone dark mode. Ik ben er vrij zeker van dat je dan vindt wat je zoekt
|
|
|||
|
|||
Instellingen--beeldscherm en helderheid.
|
|
|||
|
|||
In Instellingen > Beeldscherm en helderheid staat niets van Dark mode. Zie bijgaande printscreen
|
|
|||
|
|||
Je hebt donkere modus aanstaan. Dat zie ik aan het screenshot.
Wat vind je als je zoekt op “donkere modus”? |
|
|||
|
|||
Staat er wel, maar als je dat niet opent, zie je het inderdaad niet.
Wat jij laat zien, is als je gaat zoeken op beeldscherm. P.S. Zou de 3e keer helpen? Update je profiel eens! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe update ik mijn profiel?
|
|
|||
|
|||
Vragen staat natuurlijk vrij, maar een beetje zelfredzaamheid door te zoeken is wel wenselijk...
|
|
|||
|
|||
Ik dacht dat leden van het forum duidelijke antwoorden gaven, echter bij een enkeling is dat teveel moeite.
|
|
|||
|
|||
Lezen is toch wel moeilijk.
Kijk eens onder jouw naam..... kom je vast verder. |
|
|||
|
|||
Hier heb ik geen zin meer in. Ik zoek wel andere wegen voor een oplossing. Gelieve niet meer te reageren op mijn probleem.
|
|
|||
|
|||
Ook reageren staat vrij.
Succes verder |
|
|||
|
|||
Nog een keer dan
Ga naar (en niet zoeken) Instellingen en vervolgens item "beeldscherm en helderheid" aanklikt dan kom je in het menu waar je oa voor licht en donker kunt kiezen. Dit zijn de opties voor dark modus en light modus. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 6s zwart scherm na iOS 11 | Joeri75 | iPhone algemeen | 1 | 31-10-17 19:29 |
iPhone scherm loopt vast en scherm wordt langzaam zwart | onbekenD16 | iPhone algemeen | 4 | 17-01-16 12:13 |
iPad 3 en 4 rozig scherm bij bepaalde lichtinval bij zwart scherm | daantje22 | iPad algemeen | 13 | 07-11-12 13:17 |
iPhone: zwart scherm met bovenbalk blijft zichtbaar als ik scherm uitzet | boswachter85 | Jailbreak | 4 | 10-06-12 13:48 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
|
|