Snel sms’en/terugbellen via lockscreen zonder ontgrendeling discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste dames en heren, Vroeger kon ik altijd snel via “voorvertoningen” mensen terugbellen of appen en sms’en. Nu gaat dat nog steeds, echter vraagt mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Snel sms’en/terugbellen via lockscreen zonder ontgrendeling
Beste dames en heren,
Vroeger kon ik altijd snel via “voorvertoningen” mensen terugbellen of appen en sms’en. Nu gaat dat nog steeds, echter vraagt mijn iPhone telkens eerst om mijn touchid. Ik wil gewoon snel kunnen antwoorden zonder telkens mijn vingerafdruk te verifiëren. Door deze euvel duurt het terugbellen of sms’en enz bijna net zo lang als ik mijn telefoon zou ontgrendelen. Vroeger vroeg mijn iPhone niet om mijn touchid tijdens reageren in de lockscreen. Iemand een idee hoe ik dat weer zoals vroeger gedaan kan krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee?
|
|
||||
|
||||
neem ook aan dat het hier niet om de iphone 5 met ios 6 zoals in je profiel gaat ?
denk aan ander model die op ios 13 zit ? iets meer info aub |
|
|||
|
|||
@trimix: mijn excuses. Inderdaad ik heb een iPhone 7 met de laatste iOS erop. 13.2.3.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bellen mislukt >>> Automatisch terugbellen | Nickus | iPhone algemeen | 2 | 16-05-14 20:41 |
Agenda op lockscreen zonder jailbreak? | Dijkzandt | iPhone Apps | 20 | 30-11-10 15:35 |
weer op lockscreen zonder the ssh'en | jkthebest | Jailbreak apps en thema's | 2 | 04-12-09 13:47 |
|
|