foutmelding terugzetten reservekopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het terugzetten van mijn reservekopie vanaf mijn pc krijg ik steeds de melding dat iTunes de reservekopie niet kan terugzetten omdat schrijven of lezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foutmelding terugzetten reservekopie
Bij het terugzetten van mijn reservekopie vanaf mijn pc krijg ik steeds de melding dat iTunes de reservekopie niet kan terugzetten omdat schrijven of lezen vanaf de schijf niet mogelijk is. Ik heb al tig keer iTunes opnieuw opgestart en mijn telefoon ook. Ik heb een andere USB-poort geprobeerd, ik heb ruimte op mijn pc vrijgemaakt maar niets helpt. Ik ben nu al mijn foto's, gesprekken, apps en belangrijke gegevens kwijt. Hoe krijg ik die terug?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
probeer het eens met 3 u tools gratis software voor de pc en bij back selecteer je de map : C:\Users\xxxxxxx\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup
volgens mij kun je daar ook een backup van itunes kiezen en er zijn nog legio andere programmas die dat ook kunnen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie terugzetten iPhone foutmelding te weinig ruimte? | beach | iPhone algemeen | 4 | 04-12-13 15:16 |
reservekopie terugzetten | Thijs07 | iPhone algemeen | 2 | 01-07-13 12:47 |
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten | lionking | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 06:58 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
Reservekopie terugzetten | Vinzzz | iPhone algemeen | 5 | 27-08-08 21:41 |
|
|