Google agenda weergeven in iPhone agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vereniging heeft een google agenda die ik graag wil weergeven in mijn iphone agenda. Op deze agenda heb ik rechten gekregen om alle afspraken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Google agenda weergeven in iPhone agenda
Een vereniging heeft een google agenda die ik graag wil weergeven in mijn iphone agenda. Op deze agenda heb ik rechten gekregen om alle afspraken te bekijken (inclusief details). Van deze google agenda ken ik alleen het google account; geen wachtwoord.
In mijn google agenda app op de iphone kan ik deze verenigingsagenda selecteren en weergeven. Hoe kan ik deze agenda weergeven in mijn iphone agenda? - - - - Een google agenda waarop ik beheerrechten heb gekregen kan ik in mijn iphone agenda gebruiken door een google account toe te voegen, voorzien van een wachtwoord. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
agenda, google, iphone, weergeven |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google agenda app kan ik niet vernieuwen/synchroniseren met Google agenda partner | Tribooo | iPhone Apps | 0 | 03-01-16 10:51 |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
iPhone - Outlook Agenda en Google Agenda | Netsrik | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 00:04 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
|
|