//

Google agenda weergeven in iPhone agenda

Google agenda weergeven in iPhone agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vereniging heeft een google agenda die ik graag wil weergeven in mijn iphone agenda. Op deze agenda heb ik rechten gekregen om alle afspraken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-01-20, 23:19
EJ4 EJ4 is offline
• iOS 13.3
• 12.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2020
Berichten: 1
Question Google agenda weergeven in iPhone agenda

Een vereniging heeft een google agenda die ik graag wil weergeven in mijn iphone agenda. Op deze agenda heb ik rechten gekregen om alle afspraken te bekijken (inclusief details). Van deze google agenda ken ik alleen het google account; geen wachtwoord.
In mijn google agenda app op de iphone kan ik deze verenigingsagenda selecteren en weergeven.

Hoe kan ik deze agenda weergeven in mijn iphone agenda?

- - - -
Een google agenda waarop ik beheerrechten heb gekregen kan ik in mijn iphone agenda gebruiken door een google account toe te voegen, voorzien van een wachtwoord.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
agenda, google, iphone, weergeven



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google agenda app kan ik niet vernieuwen/synchroniseren met Google agenda partner Tribooo iPhone Apps 0 03-01-16 09:51
Iphone agenda sync met Google Agenda rutgervvh iTunes 2 24-08-12 23:06
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda bassollie iPhone algemeen 0 03-05-12 17:19
iPhone - Outlook Agenda en Google Agenda Netsrik iPhone algemeen 1 19-12-11 23:04
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda ptje Desktop-applicaties 0 17-10-08 21:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.