iphone6 overzetten naar iphone7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil mijn gegevens van een 6 overzetten naar een 7.Beide hebben laatst mogelijke versie van IOS, maar lukt niet.iemand een idee ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone6 overzetten naar iphone7
Wil mijn gegevens van een 6 overzetten naar een 7.Beide hebben laatst mogelijke versie van IOS, maar lukt niet.iemand een idee ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vertel eens wat heb je allemaal geprobeerd en/of hoe heb je het geprobeerd ?
En volgens je profiel heeft de iphone 7 ios 11.2 dat is zeker niet de nieuwste. |
|
|||
|
|||
Profiel is niet meer juist , sorry.Er staat wel degelijk de laatste op.
Pogingen, gedaan via "Direct" , iPhones naast elkaar leggen, reservekopie terugzetten... |
|
|||
|
|||
Probeer het eens te doen via je Mac :
iPhone 6 via Finder aan de Mac koppelen en reservecopie maken op de Mac. Vervolgens de iPhone 7 aan de Mac koppelen en de reservecopie terugzetten. Ik heb dit al een verschillende keren toegepast en het werkt feilloos. (Je loopt sowieso geen risico aangezien de gegevens na het maken van de reservecopie op de iPhone 6 aanwezig blijven). Succes ! |
|
|||
|
|||
Bedankt , zal het eens proberen een dezer
|
|
|||
|
|||
Definieer "mijn gegevens". zijn dat alleen de gegevens in icloud, of alles.
bij alleen alles in icloud, de 7 installeren als nieuwe telefoon en icloud iniloggen. en voila, daar zijn alle gegevens weer. Bij alles zou ik een backup naar icloud maken van de 6, dan de 7 resetten en installeren met terugzetting van de backup van de 6. van een 6 naar een 7 moet dat geen probleem zijn. |
|
|||
|
|||
Alles !!!!
|
|
|||
|
|||
Dan zou ik persoonlijk
- een backup van de 6 naar icloud maken - de 7 compleet resetten (leeg maken) - de 7 opstarten en installeren met terugzetten van de iCloud backup die je net gemaakt hebt. - Rustig de tijd nemen om de backup terug te zetten (gaat allemaal vanzelf, maar kost even wat tijd). Na de backup terugzetten worden nog de apps uit de appstore gedownload en geinstalleerd. Mocht je WhatsApp op de 6 gebruiken zou ik voor de zekerheid daar apart (voordat je start) een backup van maken (zit in de WhatsApp app in instellingen/chats/reservekopie chats). Mocht dat niet helemaal goed meekomen (bij mij de laatste keer zonder problemen meegekomen, maar je weet nooit) dan zal bij de eerste keer WhatsApp starten de backup teruggezet worden. |
|
|||
|
|||
Hoera , gelukt , iedereen bedankt voor de tips
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone5 naar iphone6 | hhillen | iPad algemeen | 2 | 23-04-18 20:58 |
Camera iPhone7 | Loesje2407 | iPhone algemeen | 1 | 27-01-17 12:12 |
Screenshot maken met iOS 10 op iphone7?? | Grover79 | iPhone algemeen | 1 | 15-10-16 16:04 |
Vriendin kan geen sms verzenden naar iphone6 | Dhaese | iPhone algemeen | 2 | 10-03-15 17:03 |
Data van iPhone5 overzetten naar iPhone6 | Harold1 | iCloud | 6 | 20-11-14 21:05 |
|
|