Iphone5 naar iphone6 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin heeft een iphone5 met een eigen Apple id. Ik heb een niet gebruikte iphone6 met mijn Apple id. Hoe kan ik haar gegevens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iphone5 naar iphone6
Mijn vriendin heeft een iphone5 met een eigen Apple id. Ik heb een niet gebruikte iphone6 met mijn Apple id.
Hoe kan ik haar gegevens incl. haar Apple id overzetten?. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heel makkelijk met 3 u tools (gratis software ) onder toolbox data transfer beide iphone s aansluiten en overzetten
|
|
|||
|
|||
Iphone5 naar iphone6
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone5- iphone6 | vuurtje182 | iPhone algemeen | 1 | 17-01-16 00:03 |
Vriendin kan geen sms verzenden naar iphone6 | Dhaese | iPhone algemeen | 2 | 10-03-15 17:03 |
Data van iPhone5 overzetten naar iPhone6 | Harold1 | iCloud | 6 | 20-11-14 21:05 |
Muziek van iPhone5 naar iTunes? | jrkarss | iPhone algemeen | 1 | 25-08-13 09:11 |
iphone5 lightning naar mini USB? | Kultipultie | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 13-06-13 14:15 |
|
|