Youtube op ipad1 ios5.1.1. Werkt niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal , mijn zoontje is niet meer te troosten 😭😭😭😭 want op onze oude ipad1 werkt youtube niet meer . Zeggende de app opend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Youtube op ipad1 ios5.1.1. Werkt niet meer
Dag allemaal , mijn zoontje is niet meer te troosten 😭😭😭😭 want op onze oude ipad1 werkt youtube niet meer . Zeggende de app opend wel maar hij krijgt geen verbinding meer .. hij zegt constant “ fout bij laden , tik om opnieuw te proberen “ ... ik heb wel de laatst bruikbare versie erop . 1.3.0.5707 ... en ook al eens opnieuw geinstalleerd . Maar niks helpt .... is de ondersteuning vanuit google gestopt dat iemand weet ??? En of weet iemand een alternatief ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
How To Keep Accessing*YouTube on Your First-Generation iPad |
|
|||
|
|||
Al een paar jaar betreffende de update’s en dergelijke ... maar youtube heeft al die tijd gewerkt . Zelfs met nieuwe installatie’s ... echter nu dus niet meer .
|
|
|||
|
|||
En opeens werkt het weer !!! Heeft een weekje rust gehad zullen we maar zeggen 😃
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Youtube werkt niet meer op iPad1 | huibvandriel | iPad algemeen | 5 | 22-09-15 18:17 |
Homeknop ipad1 werkt niet meer | marklambin | iPad algemeen | 3 | 28-05-12 13:34 |
Mail app iPad1 & Hotmail/Live mail werkt niet meer | Guest-20200523230332 | iPad algemeen | 2 | 07-12-11 08:32 |
aan/uit knop werkt niet meer na IOS5 | hvdberss | iPad algemeen | 0 | 30-10-11 11:55 |
CalDav agenda werkt niet meer na IOS5 update. | HarmT73 | iPhone algemeen | 8 | 27-10-11 15:20 |
|
|