mijn ipad reageert niet meer op aanrakingen. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo! ik heb een klein vraagje over de touchscreen van een ipad... zit de touchscreen nou in de LCD of in het glas? ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn ipad reageert niet meer op aanrakingen.
hallo!
ik heb een klein vraagje over de touchscreen van een ipad... zit de touchscreen nou in de LCD of in het glas? ik heb vandaag namelijk een barst in mijn beeld gekregen waardoor die helemaal tript en zelf dingen doet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPhone reageert niet meer op aanrakingen | CBibi | iPhone algemeen | 5 | 26-03-17 15:48 |
Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen na opendoen | Thib1 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-15 09:18 |
Mijn Iphone reageert niet meer op aanrakingen | randmeer | iPhone algemeen | 1 | 05-09-15 17:12 |
Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen | Biggyboy | iPhone algemeen | 4 | 24-06-14 16:37 |
Mijn iPhone 5 reageert niet meer op aanrakingen | eddyh1 | iPhone algemeen | 9 | 26-11-13 23:55 |
|
|