Mijn iPhone reageert niet meer op aanrakingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone5 en hij loopt sinds vanmiddag vast. Het scherm gaat wel aan en ik kan wel op de assistive touch knop drukken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iPhone reageert niet meer op aanrakingen
ik heb een iphone5 en hij loopt sinds vanmiddag vast. Het scherm gaat wel aan en ik kan wel op de assistive touch knop drukken (power knop doet het niet) maar op de assistive touch reageert hij ook niet. en omdat ik een andere laptop heb is hij ook niet gesynchroniseerd met itunes kan ik em ook zo niet resetten.
wat moet ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
probeer het eens met 3u tools (gratis software ) heb je de optie daar reboot device kijk eens of dat werkt
|
|
|||
|
|||
wat is 3utools precies
|
|
||||
|
||||
software met opties om iphone te rebooten zonder knoppen te gebruiken ook om de firmware te flashen enz
|
|
||||
|
||||
nog gelukt om de iphone weer aan te krijgen ?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen na opendoen | Thib1 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-15 09:18 |
Mijn Iphone reageert niet meer op aanrakingen | randmeer | iPhone algemeen | 1 | 05-09-15 17:12 |
Ipad 4 reageert niet meer op aanrakingen | aveldman | iPad algemeen | 3 | 07-11-14 16:39 |
Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen | Biggyboy | iPhone algemeen | 4 | 24-06-14 16:37 |
Mijn iPhone 5 reageert niet meer op aanrakingen | eddyh1 | iPhone algemeen | 9 | 26-11-13 23:55 |
|
|