//

foto,s verwijderen Iphone 5

foto,s verwijderen Iphone 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een probleem. Ik heb een Iphone 5 met 16gb en het geheugen is vol. Nu wil ik 2 mappen verwijderen met zo,n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-03-17, 16:29
hmeyer hmeyer is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2017
Berichten: 2
Standaard foto,s verwijderen Iphone 5

Hallo, ik heb een probleem.
Ik heb een Iphone 5 met 16gb en het geheugen is vol. Nu wil ik 2 mappen verwijderen met zo,n 1200 foto,s om ruimte te krijgen, maar dat kan helemaal niet! Muurvast.
Deze foto,s zijn geupload van een losse harde schijf. Nu heb ik de harde schijf niet tot mijn beschikking. Het vreemdste vind ik , als ik itunes geopend heb en kijk bij foto,s staan ze er ook niet tussen. En kan ook niets selecteren om deze mappen weg te laten bij het synchroniseren. Weet iemand in vredesnaam hoe ik de foto,s verwijderd krijg? Ik heb genoeg gelezen omtrent het verwijderen van foto,s en dat zou zogenaamd een makkie zijn maar in dit geval niet.
Wie kan me helpen? Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-03-17, 19:44
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik zou in dit geval een Back-up maken, de iPhone wissen/herstellen en na herstel Back-up terugzetten en foto's niet mee synchroniseren.
  #3  
Oud 24-03-17, 22:22
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal wat je bedoeld. Je hebt de foto's in twee mappen op een externe harde schijf staan? Hoe synchroniseer je die dan met je telefoon?
En twee mappen met foto's? Hoe heb je twee mappen met foto's? Op je telefoon? Wat voor een mappen dan?
Heb je verder nog iets met icloud photo library oid aan staan? Eventueel kan je dan nog de optie optimaliseer iPhone opslag (oid) aanzetten. Dan worden alleen kleinere versies van de foto's opgeslapen op je telefoon.
ALs je een sync met iCloud aan hebt staan, dan kan je deze uitzetten waarbij gevraagd wordt of je de foto's van je toestel wil verwijderen of niet. Misschien is dat nog een optie.
  #4  
Oud 25-03-17, 11:49
hmeyer hmeyer is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2017
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor het reageren.
Een back-up maken is misschien nog niet zo,n slecht idee.
Ik had een externe harde schijf waar foto,s op stonden gemaakt met een spiegelreflex, zo,n 1200 ongeveer. Als ik itunes open en synchroniseer zie ik de foto,s later niet staan in itunes.
Het zijn twee aparte mappen:met de naam Canon 100 en 101. Ik doe niets met i-cloud.
Heb ik de externe harde schijf nodig en moet ik deze aansluiten als ik Itunes open en wil synchroniseren? Misschien dat die mappen er dan wel tussen komen te staan. Alleen het probleem is dat ik die harde schijf op dit moment niet tot mijn beschikking heb.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Verwijderen foto's op Iphone 4 Possimpible Muziek, foto & video 3 04-01-16 16:58
foto's verwijderen op de iphone? josephusjg Desktop-applicaties 20 22-07-13 21:38
foto's verwijderen iphone pdavie2311 Muziek, foto & video 3 11-01-12 17:04
iPhone foto's verwijderen via Mac OSX arashrsf Muziek, foto & video 0 26-12-10 04:23
Windows: Foto's verwijderen iPhone ahm iTunes 3 18-08-08 16:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:23.