Waar staan de "aankopen " op mijn iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad mini 4 is volledig bijgewerkt , met alles updates van alle programma's. Ik heb een tijd geleden een programma verwijderd maar zou dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar staan de "aankopen " op mijn iPad
Mijn iPad mini 4 is volledig bijgewerkt , met alles updates van alle programma's. Ik heb een tijd geleden een programma verwijderd maar zou dat graag terugzetten. Nu kon ik vroeger altijd een lijst zien met de aankopen in de app.store ( en de iTunes store) maar die lijst vind ik nergens meer terug.
Ik zie in de app store onderaan enkel de mogelijkheden :Vandaag-Games-Apps-updates en zoek. Volgens mij stond er vroeger ook een "aankopen" bij zoals op mijn iMac vanwaaruit ik kon zien welke apps ik ooit gekocht had en welke ik dan ook opnieuw kon installeren. Weet iemand waar die "aankopen" nu ergens staat ? Dank bij voorbaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie Timosha.
Onder dat blauwe icoontje met de vorm van en hoofd vind ik inderdaad de lijst "aankopen" , met inbegrip van het verwijderde item. Nogmaal dank voor de hulp. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Zoek mijn iPad" vergrendelen | Jandirk | iPad algemeen | 7 | 07-07-13 19:14 |
Mac OS X: Waar zijn al mijn "internet" radiozenders gebleven? | appleblues | iTunes | 2 | 10-12-12 13:22 |
SPOED: " Zoek mijn iPad" | Berryvz | iPad algemeen | 11 | 15-05-12 20:35 |
Mac OS X: Verwijderen optie "Laat staan" deactiveren | Bubbly | iTunes | 0 | 05-02-12 15:30 |
B ij "alle contacten" zien in welke groep ze staan | iMoos | iCloud | 0 | 19-01-12 11:45 |
|
|