"Zoek mijn iPad" vergrendelen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zeer gewaardeerde collega iPadders, Ik heb zojuist iCloud geopend via Safari op mijn Mac mini (Tiger) en kwam erachter dat de "zoek mijn iPad" optie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Zoek mijn iPad" vergrendelen
Zeer gewaardeerde collega iPadders,
Ik heb zojuist iCloud geopend via Safari op mijn Mac mini (Tiger) en kwam erachter dat de "zoek mijn iPad" optie waarbij je je gestolen iPad kunt traceren, op de computer ook voor mij weggelegd is. Het vreemde is alleen dat ik die optie zonder tussenkomst van wachtwoorden gewoon weer uit kon schakelen op mijn padje. Dat zal de potentiële dief niet erg vinden verwacht ik. Mijn vraag: Hoe zorg ik ervoor dat die optie vergrendeld blijft? Laatst gewijzigd door Jandirk; 27-05-13 om 00:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je precies met "weggelegd"?
Zet een codeslot op je iPad en stel schermvergrendeling in op bv. 3 minuten, dan kan niemand zomaar je iPad in. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 mei 2013 om 17:01 ---------- Extra beveiliging: Instellingen > Algemeen > Beperkingen > Accounts < Sta geen wijzigingen toe |
|
|||
|
|||
OS X 10.4.x Tiger misschien (met Safari en www.icloud.com)
|
|
|||
|
|||
Ik ga het onderzoeken, is alleen niet de bedoeling dat ik elke keer als ik de iPad aanzet een zware codetrein in moet voeren. En wanneer de pad gestolen is, en met een lock bij het opstarten vergrendeld zal hij ook moeilijker te traceren zijn omdat de dief hem dan uitzet.
Het is 17:10 uur. Laatst gewijzigd door Jandirk; 27-05-13 om 00:28. |
|
|||
|
|||
Yep code ingesteld, alles OK.
|
|
|||
|
|||
In iOS 7 heb je het wachtwoord van je apple id nodig om zoek mijn iPad uit te schakelen.
|
|
||||
|
||||
Nou dát is iig een lang verwachte verbetering.....
|
|
|||
|
|||
Instellingen > Algemeen > Beperkingen > code instellen > klaar!
Instellingen > Algemeen > Beperkingen > code instellen > klaar!
Je kan daar selecteren geen veranderingen te laten doen in Locatievoorzieningen. Laat je even weten of het is gelukt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App "Zoek Mijn vrienden" | Francofranco | iPhone algemeen | 1 | 28-02-13 15:06 |
Probleem met iCloud "Zoek Mijn iPhone" | IngeVI | iPhone Apps | 2 | 11-07-12 12:04 |
SPOED: " Zoek mijn iPad" | Berryvz | iPad algemeen | 11 | 15-05-12 20:35 |
hoe kan ik "zoek mijn iPhone"verbergen? | eesee | iPhone Apps | 10 | 09-05-12 15:51 |
Nauwkeurigheid "Zoek mijn iPhone" | Grootje | iPhone algemeen | 1 | 12-01-12 19:59 |
|
|