Contacten uit gmail discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn gmail installeer krijg ik geen contacten te zien. Hoe kan mijn contacten toevoegen ??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten uit gmail
Als ik mijn gmail installeer krijg ik geen contacten te zien. Hoe kan mijn contacten toevoegen ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat heb je geïnstalleerd?
De Gmail App of een Gmail account?
|
|||
|
|||
Je moet eerst een letter kiezen in de adresbalk.
|
|
|||
|
|||
mijn gmail account
|
|
|||
|
|||
Volg mijn advies op.
|
|
|||
|
|||
waar kan ik jou advies vinden ??
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juli 2013 om 20:59 ---------- wat bedoel je met een letter uit de adresbalk kiezen ??? |
|
|||
|
|||
In de adresbalk moet je een (begin)letter van een naam zetten. Dan opent zich een pop-up met namen, tenminste als je je mail al eerder gebruikt hebt.
|
|
|||
|
|||
Heb mijn mail vroeger al gebruikt, heb alles ingegeven in een "Microsoft Exchange" account maar nu vraagt hij steeds maar naar mijn wachtwoord voor de exchange account en daar weet ik het niet wat hij bedoelt ??
|
|
|||
|
|||
Gmail ondersteunt Exchange blijkbaar niet meer:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...erkt-niet.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten synchroniseren met Gmail contacten | walbum | iCloud | 3 | 07-03-13 11:10 |
contacten gmail op ipad | tess65 | iPhone algemeen | 2 | 27-12-12 21:01 |
Contacten Opslaan / Ophalen D.m.v Gmail? | hot12345 | iPhone algemeen | 6 | 13-01-12 23:42 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
Exchange Gmail - Contacten weg! | guyvertje | Archief | 6 | 09-12-09 17:29 |
|
|