contacten gmail op ipad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, hoe krijg ik mijn contact personen van gmail op mijn ipad. ik heb het geprobeerd via de instellingen 'mail,agenda,conttacten'op de ipad door op GMAIL ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten gmail op ipad
Hallo,
hoe krijg ik mijn contact personen van gmail op mijn ipad. ik heb het geprobeerd via de instellingen 'mail,agenda,conttacten'op de ipad door op GMAIL toevoegen maar deze heeft geen optie voor contacten. ook geprobeerd via 'exchange'maar daar krijg ik een melding SSL sleutel. Ik doe iets niet goed denk ik. wie kan mij helpen door mij te vertellen (stap voor stap) hoe ik mijn gmail contacten in mij adressen boek krijg op de ipad. tess65 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten Opslaan / Ophalen D.m.v Gmail? | hot12345 | iPhone algemeen | 6 | 13-01-12 23:42 |
Gmail contacten via Outlook op iPhone, fouten in adressen | flipjevandejam | iPhone algemeen | 11 | 19-12-10 18:32 |
gmail contacten van iphone naar gmail op PC synchroniseren | heli53 | iPhone algemeen | 0 | 04-10-10 22:36 |
synchronisatie contacten gmail: verschuiving data | marikenzijlmans | iTunes | 0 | 28-08-10 22:53 |
Exchange Gmail - Contacten weg! | guyvertje | Archief | 6 | 09-12-09 17:29 |
|
|