Foto's op ICloud maar ook in geheugen IPAD discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In bezit van IPhone 5, Iphone 6 en IPAD 2 - 9.3.5 Foto's zijn opgeslagen in ICloud. De aantallen foto's en video's zijn voor beide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's op ICloud maar ook in geheugen IPAD
In bezit van IPhone 5, Iphone 6 en IPAD 2 - 9.3.5
Foto's zijn opgeslagen in ICloud. De aantallen foto's en video's zijn voor beide telefoons en IPAD gelijk en ook in mijn windows PC. In beide telefoons is geheugenruimte vrijgekomen, echter niet in mijn IPAD. Daar staan ook nog eens alle foto's in het geheugen, met als gevolg dat ik op mijn IPAD ineens minder geheugenruimte heb. Hoe is dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een antwoord dat je bij de buren ook al gekregen hebt:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Foto's op ICloud maar ook in geheugen IPAD
Bedankt.
Ik was inderdaad van mening dat ik ruimte zou gaan besparen op mijn IPHone en IPad. Dat komt mede doordat ik de apparaten aansloot op ITunes waarna de in gebruik zijnde capaciteit in een balk onderaan wordt vermeld. Bij de IPhone is het "vreemde" dat in eerste instantie inderdaad het aantal foto's en gebruikte capaciteit wordt vermeld: 4,4 GB en 12.485 foto's, maar even daarna krimpt het onderdeel foto's naar 1,37 GB en toch 12.485 foto's. Wat ik echter niet gezien had was dat de vrije ruimte in beide gevallen gelijk bleef. OK bedankt. Is duidelijk. Jammer ik dacht ruimte te besparen. |
|
|||
|
|||
iCloud is in eerste instantie een synchronisatie-mechanisme. iCloud is in ieder geval geen uitbreiding van het werkgeheugen van een iDevice.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's bewaren in iCloud maar niet op iPhone | thomas999 | iCloud | 9 | 15-11-16 20:43 |
iCloud Foto bibliotheek vol maar geen foto's meer | diverd | iCloud | 2 | 19-06-16 10:27 |
Notite op iPad 1 maar niet in iCloud | seninha | iCloud | 9 | 16-08-14 15:39 |
Reservekopie iPad nu op iCloud, maar toch liever op de Mac | lirin | iPad algemeen | 3 | 18-07-14 15:26 |
Ineens maar 100 foto's in icloud | cynthiar | iPhone algemeen | 0 | 29-05-14 18:11 |
|
|