Verwijderen optie "Laat staan" deactiveren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Irriteer me eraan sinds ik met apps aanschaffen (en weer verwijderen want je kan niet alleen aanschaffen, je moet per se downloaden) ben begonnen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verwijderen optie "Laat staan" deactiveren
Irriteer me eraan sinds ik met apps aanschaffen (en weer verwijderen want je kan niet alleen aanschaffen, je moet per se downloaden) ben begonnen en sinds het geklooi met individuele albums en nummers door iTunes Match is die irritatie nog verder toegenomen. Weet iemand hoe ik dit uit iTunes kan slopen? Of ja, het lijkt me sterk dat dit via bepaalde instellingen kan. Terminal? Iemand een idee? Ps. wat beter zou zijn is als de optie "Naar prullenmand" de voorkeur heeft zodat ik onbevreesd op enter kan drukken |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
B ij "alle contacten" zien in welke groep ze staan | iMoos | iCloud | 0 | 19-01-12 11:45 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Windows: De optie "geen": zonder creditcard | Gaabje | iTunes | 2 | 17-06-10 08:58 |
Optie "Toon deel van SMS" komt niet voor... | acvonk | iPhone algemeen | 1 | 19-08-09 01:23 |
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer | Renzo4000 | iPhone algemeen | 0 | 09-07-09 14:47 |
|
|