Mijn itunes account is gehackt! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik werd vanochtend wakker en zag dat ik mijn itunes account was belast met de volgende aankopen van totaal ongeveer 95 euro!! Dit heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn itunes account is gehackt!
Ik werd vanochtend wakker en zag dat ik mijn itunes account was belast met de volgende aankopen van totaal ongeveer 95 euro!!
Dit heb ik natuurlijk niet gedaan en wil ik ook niet betalen Wat moet ik nu doen!! Wtf! Ik deel nooit mijn wachtwoorden enzo! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ga denk ik maar een paar daarvan verwijderen,.. |
|
|||
|
|||
Apps uit de standaard repo's van Cydia zijn gecontroleerd en veilig. Apps die je uit obscure repo's haalt die je zelf in Cydia toevoegt zijn........ (vul zelf maar in).
|
|
|||
|
|||
Welke aankopen hebben er plaats gevonden? Niet toevallig 1 app als TomTom voor een groot bedrag? Wellicht dat iemand die per ongeluk met jouw telefoon heeft aangeschaft? Of zijn de aankopen zelf niet geïnstalleerd op je iPhone?
Laatst gewijzigd door marcellie; 03-02-12 om 12:20. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het zijn in app aankopen van een chinees of japans spel.
|
|
|||
|
|||
Dan zal ik contact opnemen met Apple en je wachtwoord direct wijzigen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wat is dit toch op iphoneclub dat iedereen op elkaars taalfoutjes let...
Anyway, ik heb uiteraad toen ik dit zag meteen een mail gestuurd naar apple en mijn wachtword gewijzigd. |
|
|||
|
|||
Je hebt dit wachtwoord nergens anders voor gebruikt of in een mailbox staan waar een wachtwoord op zit dat je ergens anders ook weer gebruikt hebt?
Dat is meestal het probleem. |
|
|||
|
|||
Ik weet ook niet wat Timosha hiermee wilt bereiken. Maar goed ieder zijn ding.
Kijk eens op deze site: How to report an issue with Your iTunes Store purchase Apple - Support - Mac App Store - Contact Support of lees dit topic eens door: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-gehacked.html Ik denk dat het even afwachten wordt. Maar als je de andere berichten leest is de kans aanwezig dat je het bedrag gewoon teruggestort krijgt. Laatst gewijzigd door marcellie; 03-02-12 om 16:41. |
|
|||
|
|||
Ik heb het dezelfde dag terug gekregen....maar mijn itunes account is op slot gezet.
Ik heb uiteraad nog een mail gestuurd om deze weer vrij te geven. Wat beter voor itunes zou zijn is dat je je aankoop via email moet bevestigen...tenminste een functie om dit te kunnen gebruiken. Ik zou wat extra beveiliging wel waarderen.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaringen met iTunes Match op een US account | yuiop88 | iCloud | 2 | 12-03-12 17:39 |
iTunes account gehackt | ronnietjuh | iTunes | 4 | 29-01-12 16:19 |
Windows: Itunes account gehackt? | traveltje | iTunes | 49 | 29-10-11 16:51 |
Windows: Kan ik mijn iTunes card op een amerikaans account gebruiken? | Reckless | iTunes | 3 | 23-01-09 10:15 |
|
|