//

Remote controle voor iTunes ?

Remote controle voor iTunes ? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb van een oude PC nog een Medion RF Remote Control liggen. Heeft er iemand enig idee of deze ook bruikbaar is om iTunes, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-02-12, 17:24
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard Remote controle voor iTunes ?

Ik heb van een oude PC nog een Medion RF Remote Control liggen.
Heeft er iemand enig idee of deze ook bruikbaar is om iTunes, VLC Player, Windows Media Player, of eender wel ander multimediaprogramma te besturen ? Iemand enige ervaring ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-02-12, 13:22
hipstarr hipstarr is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

voor mijn htpc gebruik ik voor films en internet apps (youtube, ted, etc) boxee (= gratis) en voor muziek itunes.

Voor boxee heb je een gratis app die heel eenvoudig is maar, perfect werkt. met boxee kun je ook muziek afspelen maar dan moet je de monitor of tv aan hebben om te zien wat je selecteerd.

voor itunes heb je de itunes remote app. Hier kan je op je I-device nummers, artiesten of playlist uitkiezen. werkt prima. muziek bieb via netwerk of thuisdeling delen en gaan!
hiervoor staat dan alleen de reciever en de htpc aan, de tv kan dus uitblijven en kan ik op zolderbepalen wat er beneden geluisterd wordt....
  #3  
Oud 04-02-12, 13:32
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Standaard

Misschien heb ik het een beetje verkeerd uitgedrukt. Ik bedoelde eigenlijk geen app om als remote te dienen, maar de remote die ik heb liggen is effectief een RF afstandsbediening met een ontvanger die via USB aan de pc/laptop gekoppeld dient te worden.
Op de vroegere medion pc stond speciale software die met de remote samenwerkte. En het is eigenlijk de remote die ik nu op mijn laptop met iTunes wil gaan gebruiken.
  #4  
Oud 04-02-12, 14:05
hipstarr hipstarr is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

ah,

windows media center werkt met een afstandsbediening, media portal ook.

succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app voor controle oorzaak leeglopen accu montefeltro iPhone Apps 4 12-01-11 18:49
Click&Buy Itunes (controle) delight iPhone Apps 8 16-10-10 21:00
tijd limiet controle voor iphone/itouch ihans iPhone Apps 4 14-04-09 23:26
remote voor itunes probleem ampeter iPhone Apps 9 21-02-09 07:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:10.