B ij "alle contacten" zien in welke groep ze staan discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik heb groepen aangemaakt in mijn contacten. Soms maak je een nieuw contact aan en vergeet je die meteen in een groep te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
B ij "alle contacten" zien in welke groep ze staan
Hallo Allemaal, Ik heb groepen aangemaakt in mijn contacten. Soms maak je een nieuw contact aan en vergeet je die meteen in een groep te plaatsen zodat je die alleen ziet in je "alle contacten" lijst.
Het zou handig zijn als je in de "alle contacten" lijst ziet in welke groep een contact staat. Is dat mogelijk? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps Blijven op "wachten"staan. | joppe113 | iPad algemeen | 8 | 09-12-11 10:40 |
na "wis alle instellingen en inhoud", start iphone 3g niet meer op | JHDruppers | iPhone algemeen | 2 | 13-07-11 14:01 |
Balk "Albums" blijft staan op Filmrol | Hannesman | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-11 16:51 |
Valutakoersen laten zien in "Stocks" is mogelijk! | ironmanixs | iPhone algemeen | 24 | 03-04-08 17:38 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|