Camera settings iOS 13 met iPhone X discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al geruime tijd iOS 13 op mijn iPhone X geïnstalleerd en kan de instellingen van de camera niet wijzigen. Het betreft de instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Camera settings iOS 13 met iPhone X
Ik heb al geruime tijd iOS 13 op mijn iPhone X geïnstalleerd en kan de instellingen van de camera niet wijzigen. Het betreft de instellingen om 16:9 te fotograferen ipv 4:3 wat standaard is ingesteld.
Ik heb die opties niet in de camera app zitten zoals op een iPhone 11 pro, maar ook niet onder de instellingen app/camera. Ik heb de telefoon inmiddels al gereset, uiteindelijk zelfs geheel leeggegooid en iOS 13 opnieuw geïnstalleerd met als optie "Zet op als nieuwe iPhone". Niets heeft tot op heden geholpen. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan niet op een iPhone X.
Pas vanaf de 11 serie. Misschien een andere App proberen. ProCamera bijvoorbeeld. |
|
||||
|
||||
Ah juist dat is dus een duidelijke reden waarom ik het niet kon vinden
Bedankt voor de reactie. |
|
|||
|
|||
Graag gedaan.
|
Labels |
camera, camera applicatie, instellingen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 camera app loopt vast bij switchen naar achter camera. | KraaijFR | iPhone algemeen | 3 | 05-11-14 20:40 |
Tele2 3G APN settings iPhone 3GS | afrokiwi | iPhone algemeen | 8 | 10-12-09 22:31 |
Theme Settings (Winterboard Settings) | Timmeh_ | Jailbreak apps en thema's | 15 | 01-09-09 11:47 |
|
|