//

De iphone moet worden bijgewerkt voordat je kunt bellen

De iphone moet worden bijgewerkt voordat je kunt bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een probleem met een iPhone 7. Het is niet meer mogelijk om er mee te bellen. De volgende foutmelding wordt weergegeven: Mobiele update mislukt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-01-20, 23:01
nicovanwijk nicovanwijk is offline
• iOS 13.2.3
 
Geregistreerd: Nov 2019
Berichten: 2
Standaard De iphone moet worden bijgewerkt voordat je kunt bellen

Heb een probleem met een iPhone 7. Het is niet meer mogelijk om er mee te bellen.

De volgende foutmelding wordt weergegeven:

Mobiele update mislukt
De iPhone moet worden bijgewerkt voordat je kunt bellen, kunt worden gebeld of toegang tot mobiele data kunt krijgen.

Bij de instellingen - Mobiel netwerk staat: Fout. Wanneer je hier op klikt staat er: Er is een update vereist om mobiele data op deze iPhone te gebruiken. Normaal staat er dan bij Algemeen - Info de mogelijkheid om een "provider" update te doen, deze staat hier niet bij.

Wat heb ik gedaan:

1) IOS geupdate naar de laatste versie 13.3, dit gedaan via Itunes.
2) Simkaart van Hollandse Nieuwe in een andere iPhone geprobeerd, daar doet hij het wel.
3) Herstel netwerkinstellingen.

Geen idee hoe ik dit kan oplossen, heeft er iemand een goede tip? Fabrieksinstellingen overigens nog niet geprobeerd, want dan ben ik alles kwijt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-20, 12:07
ramedia ramedia is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2020
Berichten: 2
Standaard

Same here bro

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18-01-20 om 12:12 ----------

In principe de grootste trojaanse paarden ooit.
Het lijkt alsof die verplichte update-circus altijd allerlei merkwaardigheden oplevert met betrekking tot de functies op oudere toestellen.

De tijd dat je tien jaar kon doen met een toestel zijn voorbij.
Het liefst verkopen ze je elk half jaar een nieuw toestel.
Wellicht is het hardware, maar ik vermoedt incompatibiliteit of bugs m.b.t laatste update. Even wachten totdat ze een update uitbrengen. Ik dacht in eerste instantie aan
een hardware-probleem, maar ik vermoedt zelf dat het een software-matig probleem is.
  #3  
Oud 19-01-20, 12:56
ramedia ramedia is offline
• iOS 13.2.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2020
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nicovanwijk Bekijk bericht
Heb een probleem met een iPhone 7. Het is niet meer mogelijk om er mee te bellen.

De volgende foutmelding wordt weergegeven:

Mobiele update mislukt
De iPhone moet worden bijgewerkt voordat je kunt bellen, kunt worden gebeld of toegang tot mobiele data kunt krijgen.

Bij de instellingen - Mobiel netwerk staat: Fout. Wanneer je hier op klikt staat er: Er is een update vereist om mobiele data op deze iPhone te gebruiken. Normaal staat er dan bij Algemeen - Info de mogelijkheid om een "provider" update te doen, deze staat hier niet bij.

Wat heb ik gedaan:

1) IOS geupdate naar de laatste versie 13.3, dit gedaan via Itunes.
2) Simkaart van Hollandse Nieuwe in een andere iPhone geprobeerd, daar doet hij het wel.
3) Herstel netwerkinstellingen.

Geen idee hoe ik dit kan oplossen, heeft er iemand een goede tip? Fabrieksinstellingen overigens nog niet geprobeerd, want dan ben ik alles kwijt.
1. Zet je telefoon in vliegtuigmodus.
2. Zet je telefoon helemaal uit en weer aan.
3. Voer je toegangscode in en haal hem van vliegtuigmodus af.

Als het goed is pakt hij je mobiele netwerk op.
  #4  
Oud 28-05-20, 17:18
LeenLief LeenLief is offline
• iOS 13.5
• iPadOS 13.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2020
Berichten: 1
Standaard Andere oplossing?

Zelfde probleem. Alle oplossingen hier genoemd geprobeerd. Heeft niet geholpen. Nog nieuwe suggesties?
  #5  
Oud 28-05-20, 20:28
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

is een hardware probleem baseband chip moet op nieuw gesoldeerd worden

heb er ook 2 laten repareren bij celfix : https://cellfix.nl/

of je zou kunnen proberen om bij apple een ander toestel te krijgen maar heb dat ook eens geprobeerd en dan zeggen ze doodleuk dat er ook andere dingen aan "kapot " zijn
Reageren

Labels
iphone 7



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De iPhone kan niet worden bijgewerkt, omdat het firmwarebestand beschadigd is. efclem iPhone algemeen 4 25-12-11 21:33
Mac OS X: De Iphone {naam} kan niet worden bijgewerkt. Snoepzak iTunes 0 20-07-11 20:21
Iphone 2 3.1.3 kan nog wel bellen maar moet opnieuw geactiveerd worden help! r-aw iPhone algemeen 10 08-04-11 03:03
Windows: iPhone MOET syncen voordat er één cd opgezet kan worden... Debbjuh92 iTunes 1 21-08-10 08:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.