iCloud agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn MacBook en iPhone komt de 'agenda' van mijn eMail i.p.v. iCloud. Hoe verwijder ik die van eMail en Installeer die van iCloud, zoals ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud agenda
Op mijn MacBook en iPhone komt de 'agenda' van mijn eMail i.p.v. iCloud.
Hoe verwijder ik die van eMail en Installeer die van iCloud, zoals op mijn iMac?Goos. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Door in je instellingen --> accounts bij de mail accounts de agenda uit te zetten, en onder iCloud instellingen de agenda aan te zetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bewerking bestaande agenda-activiteit in agenda iCal/iCloud kan ik niet accepteren | ManonJ | iCloud | 2 | 10-10-13 15:36 |
Agenda items kwijt bij aanmaken van iCloud account en uitschakelen van iCloud agenda | Jilly1982 | iPhone algemeen | 4 | 26-07-13 11:38 |
Gmail agenda vervangen voor iCloud-agenda | malibutje007 | iCloud | 9 | 09-07-12 13:14 |
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden | VjT | iPad algemeen | 0 | 19-05-12 11:37 |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
|
|