//

Agenda's synchroniseren niet goed tussen iphone en ipad

Agenda's synchroniseren niet goed tussen iphone en ipad discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in de agenda van mijn iphone een agendapunt toevoeg en deze later wijzig met mijn ipad springt deze bijna direct nadat ik deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-17, 00:14
Loodgieters Loodgieters is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2017
Berichten: 2
Standaard Agenda's synchroniseren niet goed tussen iphone en ipad

Als ik in de agenda van mijn iphone een agendapunt toevoeg en deze later wijzig met mijn ipad springt deze bijna direct nadat ik deze op mijn ipad opgeslagen heb weer terug naar de status zoals deze op de iphone is ingevoerd, wijzig ik hem nu meteen nog een keer gaat het wel goed.

Is er iemand die een idee heeft waar dit aan kan liggen??

Ik maak ook gebruik van de weekcal app zowel op iphone als ipad.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-17, 09:57
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Geef nog aan welk synchronisatie mechanisme je gebruikt? iCloud? Hotmail? Exchange? Yahoo!? Gmail? Nog iets anders?
  #3  
Oud 16-03-17, 22:43
Loodgieters Loodgieters is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2017
Berichten: 2
Standaard

Ik gebruik icloud om te synchroniseren.
  #4  
Oud 28-05-20, 18:00
koedie9 koedie9 is offline
• iOS
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2020
Berichten: 1
Standaard

Als ik mijn Iphone7s aansluit op mijn MacbookPro via een USB kabel moet ik mijn Iphone zien in de Finder van mijn MacbookPro. Beide apparaten hebben de laatste updates gehad en zijn op hetzelfde Wi-Fi netwerk aangesloten. Mijn Iphone wordt niet weergegeven in de locaties op mijn Macbook. Ik wil graag mijn agenda's op beide apparaten synchroniseren.
Hoe krijg ik mijn Iphone op mijn Finder te zien?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Agenda iPhone en agenda iPad synchroniseren niet meer. jpwg001 iPhone Apps 0 04-12-15 13:16
Agenda's tussen iPhone en iPad syncen niet idegroot1 iPad algemeen 7 07-11-14 20:29
Agenda's iPhone en iPad synchroniseren niet in informant pro ahagting iCloud 0 01-05-13 20:53
Agenda synchroniseren tussen iPad & iPhone JeroenBaele iCloud 6 12-02-13 18:45
Agenda synchroniseren tussen iPhone, iPad en Nokia telefoon tummus83 iTunes 0 01-11-10 18:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.