//

iPhone SE aanschaffen - Apple Store vs. Amac vs. provider?

iPhone SE aanschaffen - Apple Store vs. Amac vs. provider? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wil een iPhone SE gaan kopen en vraag mij af: zijn er bepaalde voor- en nadelen verbonden aan de winkel die je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-05-20, 22:07
Yahp Yahp is offline
• iOS
 
Geregistreerd: May 2020
Berichten: 1
Standaard iPhone SE aanschaffen - Apple Store vs. Amac vs. provider?

Hallo allemaal,

Ik wil een iPhone SE gaan kopen en vraag mij af: zijn er bepaalde voor- en nadelen verbonden aan de winkel die je kiest? Ik bedoel dan met name wat betreft service en garantie.

Voor mij is de keus tussen Apple zelf, Amac of een telefoon-provider (waarschijnlijk KPN i.c.m. abonnement).

Ik weet dat je sowieso standaard 2 jaar garantie krijgt en dat je in het eerste jaar zowel bij Apple zelf als bij het aankooppunt terecht kunt. Maar ik verwacht dat er verschillen zijn in de kwaliteit van de service.

Wat denken jullie? Waar zit je het best?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-20, 01:48
Mariche Mariche is offline
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2017
Berichten: 214
Standaard

Ik heb alleen ervaring met Amac. 2 iPad Pro's en drie iPhones.
Vriendelijk personeel en goede service (althans in Apeldoorn).
Ze krijgen ook een opleiding van Apple.
Je kunt er alleen een toestel los kopen, maar dat weet je waarschijnlijk wel.
Momenteel heeft Amac geen SE op voorraad; niet online en niet in de winkel(s).
Je moet bestellen.
Succes.
  #3  
Oud 18-05-20, 17:23
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

ik heb de spullen bij apple zelf besteld. volgens mij is het grootste verschil wat je zelf al noemt.
De enige ervaring die ik met de mac heb is van iemand die ik er heen stuurde om een telefoon te kopen. Toen ze die kocht werd beloofd dat ze haar zouden helpen met configureren en instellen en zo.
Bij het ophalen kreeg ze de doos in de hand en verder niets. ze kon zich inschrijven voor eenbetaalde cursus over het werken met een iPhone. En toen kon ze gaan (en kon ik alsnog (met alle liefde) alles voor haar doen).

maargoed, dat is maar 1 ervaring. Niet echt representatief lijkt me (maar voor mij hou ik er steeds een vieze smaak van in m’n mond
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone duurder in AMAC store? Syl1969 iPhone algemeen 11 14-07-12 23:35
iPhone aanschaffen bij Apple Store Antwerpen CLL-Martin Koopinformatie België 3 24-02-10 22:03
iPhone aanschaffen: Welke provider? DylanG Overige providers Nederland 6 18-05-09 22:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:33.