Mail op Iphone/ Ipad en Macbook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren viel eerst de mail op de IPhone weg (zakelijke mail) Daarna de mail op de IPad (zakelijke mail ) en na de Catalina update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail op Iphone/ Ipad en Macbook
Gisteren viel eerst de mail op de IPhone weg (zakelijke mail) Daarna de mail op de IPad (zakelijke mail ) en na de Catalina update ook de mail (zakelijk) op de Macbook. (de privé mail van KPN blijft wel gewoon werken) Dat is voor mijn vrouw een drama want haar volledige werk zit daar in. De werkmail is op MS outlook van MS office 2013. Ik heb geen idee hoe ik een en ander weer aan de gang kan krijgen. Frustratie bij vrouwlief is hoog zo vlak voor de vakantie. Wie heeft er voor mij de gouden oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Contact opnemen met de (IT afdeling van) de werkgever?
|
Labels |
ipad, mac book, outlook 2013 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail tussen iPhone en Macbook synchroon | Moesje18 | iPhone algemeen | 4 | 11-12-12 15:55 |
Mail op iPhone en MacBook | fabulaus | iPhone algemeen | 16 | 09-06-12 19:56 |
Waarom een ipad ( heb iphone 4 & macbook pro ) | arashrsf | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-07-10 18:21 |
op MacBook ontvangen mail komt niet meer in Iphone binnen! | kao | iPhone algemeen | 0 | 24-03-10 13:33 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
|
|