//

SMS-melding verschijnt niet altijd op iPhone 6

SMS-melding verschijnt niet altijd op iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Merkwaardig, als een SMS binnenkomt op de iPhone 6 van mijn vrouw, verschijnt de ene keer een melding, een andere keer niet. Dat niet-verschijnen is ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 10-02-20, 16:01
jjbveld jjbveld is offline
• iOS 11.0.1
• 11.0.1
• Besturingssysteem: OS X

Standaard SMS-melding verschijnt niet altijd op iPhone 6

Merkwaardig, als een SMS binnenkomt op de iPhone 6 van mijn vrouw, verschijnt de ene keer een melding, een andere keer niet. Dat niet-verschijnen is steeds bij dezelfde afzender (het ziekenhuis waar wij patiënt zijn) en bij het gebruik van de app MyChart tijdens het inloggen. Dat is jammer, want voor het inloggen verstuurt het ziekenhuis een SMS met een code die je in het inlogscherm moet overnemen. Dan is het handig als de melding van die SMS bovenin het scherm staat. Op mijn iPhone 7 heb ik dat probleem niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 10-02-20, 16:34
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS

Standaard

Is dit al een tijdje? Of alleen recentelijk. Ik merkte afgelopen weekend een keer dat de sms voor mychart niet doorkwam (radboud).

UEen uurtje of zo later kreegf ik ineens meerdere sms berichten binnen.
Nu net even geprobeerd en het werkt weer direct. Ik dekn dat er (in mijn geval) een storing in het systeem ergens zat die inmiddels verholpen is
Oud 10-02-20, 17:42
• iOS 11.0.1
• 11.0.1

Standaard

Nee, we zijn pas vandaag met MyChart begonnen.
Oud 10-02-20, 22:55
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8

Standaard

ok, je geeft aan dat je de mychart sms codes wel op jouw toestel ontvangt maar niet op het toestel van je vrouwe (toch?).
was het niet zo dat je maar 1 toestel/ mobiel nummer kan opgeven in het systeem? Het nummer dat je opgeeft in het systeem wordt namelijk gebruikt om de sms heen te sturen.
Ik zou als eerste even checken welk nummer je daar hebt opgegeven.
Oud 11-02-20, 00:02
• iOS 11.0.1
• 11.0.1

Standaard

Heb intussen via een ander forum de oplossing gevonden:

Op de iPhone van mijn vrouw stond voor de afzender van de SMS-jes 'Verberg meldingen' aangezet. (Hoe dat zo gekomen is, dat begrijp ik niet). Het advies was:

Ga naar de SMS waar het om gaat, open het en druk op het account icoontje, en dan op Info. Daar kun je de -juiste- instelling maken.
Oud 11-02-20, 00:06
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8

Standaard

Nou zeg, daar moet je ook inderdaad maar achterkomen. Ook hier toch weer wat geleerd. Geen idee dat je dat zo kon uitzetten. Dank je wel dat je toch nog even de uitkomst hier neerzet.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 muziek app verschijnt niet in verbruik FIA2008 iPhone algemeen 0 23-04-15 19:12
iPhone 5 verschijnt niet meer in iTunes Sylvesterke iPhone algemeen 2 11-12-14 20:15
optie scherm verschijnt niet meer in iTunes na aansluiten iPhone 4. Thomazie iTunes 0 13-10-11 20:20
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen Londonforever iTunes 0 21-09-11 23:38
Winterboard op iPhone 3g Verschijnt niet BoBsTaH_88 Archief 8 18-11-09 22:21

Regels voor berichten