//

Nieuwe mail in prullenmand

Nieuwe mail in prullenmand discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Sinds een tijdje beland nieuwe mail automatisch in de prullenmand, zo mis ik een hoop (belangrijke) mail. Geen idee hoe lang dit al is, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-04-20, 15:34
Robin91 Robin91 is offline
• iOS 13.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 41
Standaard Nieuwe mail in prullenmand

Hallo. Sinds een tijdje beland nieuwe mail automatisch in de prullenmand, zo mis ik een hoop (belangrijke) mail. Geen idee hoe lang dit al is, al jaren niets veranderd in instellingen oid.

Ik gebruik een Outlook (@live.nl) mail, heb geen regels ingesteld. Googelen brengt me naar POP instellingen, kan deze niet direct vinden in m’n iPhone, maar heb hier ook niets aan veranderd..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-20, 20:33
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik heb het idee dat ik steeds meer mail in de spam krijg, die voorheen wel in mijn inbox kwam. Misschien tóch een beveiliging, na het doorverkopen van een bulk gegevens? Ik weet het niet.

Anders account eens verwijderen en opnieuw op je telefoon zetten. Kan helpen.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Verwijderde bestanden uit de prullenmand terugzetten. VDC Desktop-applicaties 1 15-03-20 20:46
Mail ios10 "alle naar prullenmand" optie weg? ovans iPhone Apps 2 19-10-16 23:02
Mail: Alleen Inkomend en Prullenmand zichtbaar bij POP-account apeka iPhone algemeen 3 01-09-14 19:47
Foto's in de prullenmand iNiels Muziek, foto & video 9 20-12-08 15:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:49.