Nieuwe mail in prullenmand discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Sinds een tijdje beland nieuwe mail automatisch in de prullenmand, zo mis ik een hoop (belangrijke) mail. Geen idee hoe lang dit al is, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe mail in prullenmand
Hallo. Sinds een tijdje beland nieuwe mail automatisch in de prullenmand, zo mis ik een hoop (belangrijke) mail. Geen idee hoe lang dit al is, al jaren niets veranderd in instellingen oid.
Ik gebruik een Outlook (@live.nl) mail, heb geen regels ingesteld. Googelen brengt me naar POP instellingen, kan deze niet direct vinden in m’n iPhone, maar heb hier ook niets aan veranderd.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb het idee dat ik steeds meer mail in de spam krijg, die voorheen wel in mijn inbox kwam. Misschien tóch een beveiliging, na het doorverkopen van een bulk gegevens? Ik weet het niet.
Anders account eens verwijderen en opnieuw op je telefoon zetten. Kan helpen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Verwijderde bestanden uit de prullenmand terugzetten. | VDC | Desktop-applicaties | 1 | 15-03-20 21:46 |
Mail ios10 "alle naar prullenmand" optie weg? | ovans | iPhone Apps | 2 | 20-10-16 00:02 |
Mail: Alleen Inkomend en Prullenmand zichtbaar bij POP-account | apeka | iPhone algemeen | 3 | 01-09-14 20:47 |
Foto's in de prullenmand | iNiels | Muziek, foto & video | 9 | 20-12-08 16:05 |
|
|