Mail: Alleen Inkomend en Prullenmand zichtbaar bij POP-account discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zie onder mijn mailaccounts van mijn iPhone 5s bij mijn POP-account alleen inkomend en prullenmand. Ik zag hier in het verleden ook altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail: Alleen Inkomend en Prullenmand zichtbaar bij POP-account
Hallo,
Ik zie onder mijn mailaccounts van mijn iPhone 5s bij mijn POP-account alleen inkomend en prullenmand. Ik zag hier in het verleden ook altijd het vak verstuurd. Bij mijn Gmail en Outlook account zie ik deze vakken welIs dit misschien veranderd bij iOS? Ik kan niet ontdekken hoe en waar ik deze weer zichtbaar kan krijgen... Wie weet een antwoord? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat die er maar komt wanneer je de eerste mail verstuurd hebt. Probeer eens een mail te versturen.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, dat was de oplossing! Gewoon een testmail versturen, maakte de map 'Verstuurd' weer zichtbaar.
Bedankt voor de tip! |
|
|||
|
|||
Graag gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Account kiezen bij versturen mail | LGE | iPad algemeen | 4 | 23-07-14 15:06 |
Melding 'Inkomend gesprek doorgeschakeld' bij inkomend gesprek | bjornpieneman | iPhone algemeen | 3 | 26-02-12 16:15 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Pop-up loopt vast bij inkomend gesprek | arashrsf | iPhone algemeen | 0 | 05-09-10 00:47 |
Verifying POP account information | mjvdhoek | iPhone algemeen | 8 | 20-01-09 23:07 |
|
|