//

Gedownloade inhoud app kopieren naar PC

Gedownloade inhoud app kopieren naar PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik stel deze vraag in het iPhone topic en niet in het app topic, omdat de vraag meer over het technische aspect van de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-04-20, 18:58
JanG JanG is offline
• iOS 14.6
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Omgeving Breda
Berichten: 145
Standaard Gedownloade inhoud app kopieren naar PC

Ik stel deze vraag in het iPhone topic en niet in het app topic, omdat de vraag meer over het technische aspect van de iPhone gaat.

Ik heb via een app lesmateriaal gedownload (video). Deze video zou ik graag naar mijn pc willen kopiëren. Is er een mogelijkheid om het geheugen van de iPhone te benaderen om het videobestand te kopiëren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-20, 20:36
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanG Bekijk bericht
Ik stel deze vraag in het iPhone topic en niet in het app topic, omdat de vraag meer over het technische aspect van de iPhone gaat.

Ik heb via een app lesmateriaal gedownload (video). Deze video zou ik graag naar mijn pc willen kopiëren. Is er een mogelijkheid om het geheugen van de iPhone te benaderen om het videobestand te kopiëren?
Super simpel.
* Sla het bestand op je telefoon op in 'bestanden'.
* Open op je computer www.icloud.com en log in met je Apple ID. Heb je twee-factor-authenticatie ingesteld, dan moet je op je telefoon bevestigen dat jij wilt inloggen. Je ontvangt een 6 cijferige code die je moet invoeren op je pc.
* In iCloud ga je naar bestanden en download je de content die je wilt hebben, naar de map waar je hem wilt hebben. Zo ook foto's van je fotorol, of wat dan ook. Agenda bewerken? Contactpersonen bewerken? Super gemakkelijk in iCloud. Dus ook bestanden ophalen.
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Inhoud fotorol naar bestanden in dezelfde volgorde BPTBPTBPT Muziek, foto & video 1 15-04-19 08:16
Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer e_sabbagh iTunes 266 18-08-13 12:53
Overzetten inhoud iPad 1 naar 2. pcottaar iPad algemeen 10 24-01-12 17:00
Complete inhoud mailbox naar pc Daniel2929 iPhone algemeen 0 24-07-10 11:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.