Waarom is de leeftijd voor Apple Pay in Nederland 16 jaar?

Waarom is de leeftijd voor Apple Pay in Nederland 16 jaar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus nog steeds, de afspraak is er. Maar niemand weet waarom en wie dit zo verzonnen heeft. Laat staan wie dit eventueel kan veranderen. Dus ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 14-12-20, 17:37
» iPhone 7 Plus 128GB (Zwart) [FW: 13.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 128GB (Spacegrijs) [FW: 12.4.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

Dus nog steeds, de afspraak is er. Maar niemand weet waarom en wie dit zo verzonnen heeft. Laat staan wie dit eventueel kan veranderen.
Dus zo lang mogelijk van het kastje naar de muur sturen tot nieuwsgierigen het opgeven.
Heel apart
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Oud 16-12-20, 18:56
» iPhone 11 Pro 256GB (Spacegrijs) [FW: 14.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi 256GB (Spacegrijs) [FW: iPadOS 14.0]  [Jailbreak: Nee]
» macOS

Standaard

Apple-medewerker (het betreft toch echt iemand die bij Apple werkt) belde netjes terug conform afspraak. Tot zijn spijt (echt, goede gozer) is het interne antwoord dat de contracten geheim zijn. Er komt dus geen inhoudelijk antwoord. Gevraagd wat ik nu dan kan doen: Tim Cook aanschrijven ofzo? Daarop volgde dat ik feedback kan indienen (al gedaan natuurlijk, die leest Apple maar ze komen er niet op terug). Vervolgens heb ik hardop nagedacht of een bedrijf juridisch tot antwoord gedwongen kan worden of iets dergelijks. Die gedachte bracht me op discriminate van Nederlandse kinderen. Ik heb gevraagd of ze willen dat ik het die kant op ga zoeken of dat ze nog even intern via management nagaan of er mogelijkheden zijn een antwoord te geven.

De medewerker gaat het met management bespreken en komt daarop terug (niet meer deze week).
Oud 23-12-20, 14:39
» macOS

Standaard

Vandaag weer teruggebeld, medewerker is van het "Customer Relations Admin-team" wat klachten afhandelt over producten en diensten. Hij komt niet verder dan "Business decision".

Gevraagd waar ik de onnodige leeftijdsdiscriminatie in Nederland heen kan escaleren: overkoepelde afdeling, ander land, product owner Apple Pay, juridische afdeling, Tim Cook... Hij gaat het uitzoeken en belt weer terug.

Tim Cook maar 's via Twitter geprobeerd te bereiken: "Can you help lift or help me understand the age discrimination in The Netherlands preventing my daughter to use Apple Pay? Some countries/regions have an age barrier of 13 and banks+government over here are not the issue - I already contacted all of them."
Oud 24-12-20, 15:16
» macOS

Standaard

De medewerker heeft nagevraagd wat er nog te escaleren is: er is geen mogelijkheid om deze vraag verder te beleggen. Er komt dus van Apple via alle reguliere kanalen geen antwoord op. Dus goed om de vraag alvast bij Tim Cook neer te leggen gisteren, nu afwachten of iemand dat leest en erop reageert.
Oud 14-01-21, 23:21
» macOS

Standaard

Nog n gooi naar gedaan door een mail te sturen naar Tim Cook conform:
https://www.wikihow.com/Contact-Tim-Cook
Oud 18-01-21, 10:51
jpwg001's schermafbeelding
» iPhone 12 Pro Max 128GB (Grafiet) [FW: 14.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad (2017) Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: iPadOS 14.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

Wauw, respect voor je volharding.

Labels
apple pay, bankieren, ing, leeftijd

Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten