iPhone XR (gratis) vs XS (€100 opleg) vs 11 (€78 opleg) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn werkgever biedt vanaf heden ook smartphones aan als onderdeel van het loonpakket. Standaard zou ik een iPhone XR 64 GB krijgen, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone XR (gratis) vs XS (€100 opleg) vs 11 (€78 opleg)
Hallo allemaal,
Mijn werkgever biedt vanaf heden ook smartphones aan als onderdeel van het loonpakket. Standaard zou ik een iPhone XR 64 GB krijgen, maar ik kan er ook voor kiezen om een iPhone XS te krijgen voor €100 opleg of een iPhone 11 voor €78 opleg. Wat zou hier de beste keuze zijn? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik persoonlijk voor de xs
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een XS. Superfijn toestel. Goede camera, snel en voelt lekker in de hand.
|
||||
|
||||
oled scherm heeft de xr niet en de 11 ook niet denk dat de camera van de xs zeker beter is als die van een xr de 11 is denk ik de zelfde camera als de xs
dus ja de xs |
|
||||
|
||||
de XS zou ik ook voor gaan
Maar het is en blijft persoonlijk Kijk wat voor jou belangrijk is Camera of scherm of accu duur |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gratis aankopen nog steeds gratis na een restore? | antonlamers | iPhone algemeen | 4 | 13-06-12 15:56 |
Is iSMS gratis echt gratis? | mathijs666 | iPhone Apps | 0 | 28-07-10 20:08 |
ik wil een gratis iphone. | amilya | Odido (T-Mobile) | 14 | 01-06-10 00:46 |
|
|